ekl1tz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Skal på sydenreise i morgen, avreise er tidlig. Så jeg må pakke ferdig nå i kveld/natt, som jeg så forsåvidt har gjort. Men jeg har en skikkelig irritabel følelse at jeg sikkert har glemt noe! Kan folk nevne ting som man lett glemmer av å pakke? Vanligvis når jeg har denne følelsen stemmer den :/... Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 OK, jeg satser alt på ett kort; MP3-spilleren! Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Den greide broren min å ødelegge, så nei. Hater å ha denne mage følelsen av å ha glemt av noe .. Lenke til kommentar
Anathema Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Pass, flybillet, penger, kamera, badebukse, låse døra (!), lommebok, badeball. Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Forsikring Pass Penger Resten kan kjøpes viss du har glemt noe. Lenke til kommentar
ekl1tz Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har vel egentlig husket alt, er vel bare stresset.. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ikke ta med mye klær i hvert fall. Et par skift med shorts og t-skjorte funker fett. Så bare kjøper du mer der nede. Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har vel egentlig husket alt, 9019600[/snapback] Nei, det har du ikke. Magefølelsen stemmer alltid på det punktet der. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nei, det har du ikke. Magefølelsen stemmer alltid på det punktet der. 9019617[/snapback] Det er fordi man alltid glemmer noe. Har du husket hvilken dag du skulle reise på? Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du har glemt å ta ut penger til bussen som går til flyplassen imorgen tidlig. Min vanlige feil Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det er bare tre ting man alltid må huske når man skal ut og reise: De tre store P-ene.... Penger Pass Prevansjon Alt annet kan alltids ordnes når du finner ut at du har glemt det. Forøvrig er det greit å huske flybilettene også, men du kan alltids klare deg uten dem også som regel. Lenke til kommentar
henbruas Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Man klarer seg fint uten flybilletter men prevansjon må man ha? Forøvrig kan jo penger tas ut alle veier nå for tiden, så det er jo ikkje like "must have" som før... Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Forøvrig kan jo penger tas ut alle veier nå for tiden, så det er jo ikkje like "must have" som før... 9021071[/snapback] Når man sier penger har det jo ikke noe å si om pengene er fysiske penger eller elektronisk i form av et visa kort, mastercard e.l. Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dersom du skal ta bussen tidlig om morgenen så er det det. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tja. Alle flybusser tar vell visa/mastercard? Bare lokale somlebusser rundt forbi som ikke gjør det. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ForsikringPass Penger Resten kan kjøpes viss du har glemt noe. 9019589[/snapback] Kan kjøpe pass og da Lenke til kommentar
ArmenMinAU Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Tja. Alle flybusser tar vell visa/mastercard? Bare lokale somlebusser rundt forbi som ikke gjør det. 9022182[/snapback] Alle flybusser tar ikke visa/mastercard. Det er bare i Oslo. Dessuten er det ikke alle som tar flybussen til flyplassen og må gjerne reise noen timer før de kommer frem til der de reiser fra. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ForsikringPass Penger Resten kan kjøpes viss du har glemt noe. 9019589[/snapback] Kan kjøpe pass og da 9022715[/snapback] Det må man jo vente på i 2 uker da. OM du ikke kjøper sånn oppholdspass om det finnes. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 mente svart jeg da, men det får være Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Pass Penger Reiseforsikring og helseforsikring? Klær mobil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå