Gå til innhold

Sydenreise i morgen tidlig, trenger pakketips fort

Anbefalte innlegg

Skal på sydenreise i morgen, avreise er tidlig. Så jeg må pakke ferdig nå i kveld/natt, som jeg så forsåvidt har gjort. Men jeg har en skikkelig irritabel følelse at jeg sikkert har glemt noe!

Kan folk nevne ting som man lett glemmer av å pakke? Vanligvis når jeg har denne følelsen stemmer den :/...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er bare tre ting man alltid må huske når man skal ut og reise: De tre store P-ene....

Penger

Pass

Prevansjon

Alt annet kan alltids ordnes når du finner ut at du har glemt det. Forøvrig er det greit å huske flybilettene også, men du kan alltids klare deg uten dem også som regel.

Lenke til kommentar
Forøvrig kan jo penger tas ut alle veier nå for tiden, så det er jo ikkje like "must have" som før...

9021071[/snapback]

Når man sier penger har det jo ikke noe å si om pengene er fysiske penger eller elektronisk i form av et visa kort, mastercard e.l.

Lenke til kommentar
Tja. Alle flybusser tar vell visa/mastercard? Bare lokale somlebusser rundt forbi som ikke gjør det.

9022182[/snapback]

Alle flybusser tar ikke visa/mastercard. Det er bare i Oslo. Dessuten er det ikke alle som tar flybussen til flyplassen og må gjerne reise noen timer før de kommer frem til der de reiser fra.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...