Aram-A Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 jeg kjøpte en brukt fujitsu siemens amilo A7600 om 1 år siden. men plutselig maskinen starter ikke. når jeg starter bærbar pcen så kommer det boot menu, så ser jeg en understrek oppe til venstre side på skjermen. den bare piper og piper. så for jeg blue screen og den restarter seg. har prøvd å reinstallere windows xp, men den starter ikke. plz help me. kan ikke leve uten min dritt bærbar pc takk Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) jeg kjøpte en brukt fujitsu siemens amilo A7600 om 1 år siden.men plutselig maskinen starter ikke. når jeg starter bærbar pcen så kommer det boot menu, så ser jeg en understrek oppe til venstre side på skjermen. den bare piper og piper. så for jeg blue screen og den restarter seg. har prøvd å reinstallere windows xp, men den starter ikke. plz help me. kan ikke leve uten min dritt bærbar pc takk 9019487[/snapback] kan hende den har kræsja? Endret 6. juli 2007 av bowlingman Lenke til kommentar
Aram-A Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 jeg kjøpte en brukt fujitsu siemens amilo A7600 om 1 år siden.men plutselig maskinen starter ikke. når jeg starter bærbar pcen så kommer det boot menu, så ser jeg en understrek oppe til venstre side på skjermen. den bare piper og piper. så for jeg blue screen og den restarter seg. har prøvd å reinstallere windows xp, men den starter ikke. plz help me. kan ikke leve uten min dritt bærbar pc takk 9019487[/snapback] kan hende den har kræsja? 9019753[/snapback] kordan kan eg fikse d da? mener u at den har krasjet i hardware eller software? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå