kjakan_mm Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 aaaaaa.. da skjønner jeg.. takk for svaret! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Prøv å formater hardisken og legg nn os på nytt, så tenker jeg det vil vire fint. Det er noen ganger slik med windows at man kan ikke finne ut feilen... Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Prøv å formater hardisken og legg nn os på nytt, så tenker jeg det vil vire fint. Det er noen ganger slik med windows at man kan ikke finne ut feilen... Jamen det er da ikke winME/98 han har heller da, det var sånt eg gjorde før eg fekk win2k/xp. Og så er det ikke sikker at det er vindows som er feil her, men mye rot på disken og mangen nøkler i reg som ikke finner resten av programmene for han/du har slettet programmet/spillet? Er et hav av oppryddings programmer som kan speede opp windows mangen hakk. Eg bruker norton utilities til det formålet. Lenke til kommentar
msh Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg har AMD Athlon 1,4Ghz,med 512MB DDR Ram.Bruker GF4 TI4400. Det må være noe feil med spille,eller et eller annet På min så hakker det også veldige mye. Det hjelper ikke å sette ned effektene,eller oppløsing på skjermen. Lenke til kommentar
trondbue Skrevet 9. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2003 Skal prøve å instalere det på nytt og kjøre noen opprydningsprogrammer sener i kveld. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå