hsds Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 Var hos en kompis i dag, der løp vi rundt med vann og salmiakk.. De kreperer så og si med en gang. Kjøp dere en sprayflaske og salmiakk Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 29. juli 2007 Del Skrevet 29. juli 2007 hvordan kvitte seg med mordersnailer for godt? Vente til vinteren... er ikke stort annet å gjøre. Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) Men jævlene oeverlever jo til tross for vinteren. Selv tar jeg en spade plukker de opp med spaden og kaster dem ned på veien bak hagen vår noen meter lenger nede. Da blir de most av asfalten samidig som det kommer bilerog kjører på dem. Ellers tar jeg rett og slett bare kanteklipperen og kutter dem opp i rundt tusen biter til jeg ikke ser dem lenger. Man risikerer litt sneglegugge i ansiktet om man er uheldig, men det går som regel bra. Endret 31. juli 2007 av Snorre Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Men jævlene oeverlever jo til tross for vinteren. Ellers tar jeg rett og slett bare kanteklipperen og kutter dem opp i rundt tusen biter til jeg ikke ser dem lenger. 9179534[/snapback] Du er vel klar over at det er på den måten de formerer seg. Hver liten bit blir til en kjempesvær morderjævel. Visste du ikke det? Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 (endret) fant ut at desse brunsneglene eter andre brunsnegler... Eg hadde lakka ein med klarlakk og lot den bare ligg, neste morgon så var det ein anna der og åt på den... Eter... Borte vekk... Endret 31. juli 2007 av BigJaffa Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Sneglehjelp fra uventet hold ....Sjekk her.... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Men jævlene oeverlever jo til tross for vinteren. Ellers tar jeg rett og slett bare kanteklipperen og kutter dem opp i rundt tusen biter til jeg ikke ser dem lenger. 9179534[/snapback] Du er vel klar over at det er på den måten de formerer seg. Hver liten bit blir til en kjempesvær morderjævel. Visste du ikke det? 9179647[/snapback] Formere de se når man deler de opp Assa de formerer seg ved at noen tror de dreper dem... Lenke til kommentar
Gaidaros Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Formere de se når man deler de opp Bare tulla vettu Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg husker ikke grunnen, men alle snegler er livredde for kobber. det skal visstnok holde med en tynn lang kobbertråd. vet ikke hvordan du bør legge den opp i hagen, men det er visstnok veldig effektivt Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Sjekk leiemorderne sin side om hvordan de vil fjerne disse slimete ekle motbydelige dyrene.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå