Hagforce Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Leter etter remote/styrestrøm til bilstrereo audi a6 98 mod. Forrige eier har koblet (eller fått noen til å koble) uoriginal bilstrereo i bilen. Denne er koblet slik at den er på hele tiden, og en må slå den av på knappen... Jeg holder nå på å sette inn ny spiller å har tengt å bruke styrestrømmen som kommer på når en vrir nøkkelen på første hakk (før tenningen). Men jeg finner ikke ledningen som gir strøm i denne posisjonen. Har nå også tatt av dekslet rundt tenningslåsen for å finne den der, men finner det ikke her heller. Non som har koblet dette på tilsvarende bil og kan komme med tips Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 På endel VW - Audi modeller må du ta nøkkelen fysisk ut for å bryte styrestrømmen. Dette lurte meg grundig en gang. Altså. Vri om nøkkel på ON for å slå på styrestrøm. Ta nøkkel ut for å slå av. Lenke til kommentar
Hagforce Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Dette hadde du helt rett i Luske_Ludvig, takker :!: Lenke til kommentar
audi137 Skrevet 18. juli 2007 Del Skrevet 18. juli 2007 har samme problemet på min audi 80 91 modell men til meg så slår den seg ikke av etter du har tatt ut nøkkelen + pæra som lyser til knappene til vindusheisen står på konstant, hva har idioten som har hatt bilen før meg gjort? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå