Ustedalen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Da er jeg påen igjen med et nytt makro bilde, denne gangen er det tatt inne hvor det er litt enklere å få til et bedre ett (tenker meg jeg starter der). Hva synes dere? Endret 6. juli 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Cookiebird Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Bortsett fra at dråpa er litt uklar er jo dette et fantastisk motiv. Fin fokus (selv om jeg da synes du har bomma litt, ser at den hiterste delen av kronbladet er mer i fokus enn den som bærer dråpen) og i det hele tatt nydelige farger. Veldig Deviantartvennlig. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Nydelig motiv og flott bilde, hva om du hadde tadd bilde rett forfra? OT: Latterlig av moderator ang. emnetittel, emnet ligger jo under kategorien "Bildekritikk"... Lenke til kommentar
Ustedalen Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Bortsett fra at dråpa er litt uklar er jo dette et fantastisk motiv. Fin fokus (selv om jeg da synes du har bomma litt, ser at den hiterste delen av kronbladet er mer i fokus enn den som bærer dråpen) og i det hele tatt nydelige farger. Veldig Deviantartvennlig. 9020178[/snapback] Takker. Den er lagt ut på Deviantart, men nesten ingen har sett på den dessverre. Nydelig motiv og flott bilde, hva om du hadde tadd bilde rett forfra? 9020342[/snapback] Tusen takk. Jeg prøvde, og det ble ikke halvparten så bra som når jeg tok den fra siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå