Gå til innhold

kan svart mann og hvit kvinne få hvit baby?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Etter det jeg vet så er vell albinobarn eller adopsjon de mest vanligste trur jeg

9022171[/snapback]

Snakker du om? Albino mest vanlig? Ikke faen. Og adopsjon har vel ingenting med saken å gjøre.

Vil tro det blir en mulatt, jeg.

Lenke til kommentar
Etter det jeg vet så er vell albinobarn eller adopsjon de mest vanligste trur jeg

9022171[/snapback]

Snakker du om? Albino mest vanlig? Ikke faen. Og adopsjon har vel ingenting med saken å gjøre.

9025029[/snapback]

Den der var jeg ikke klar over.

Beklager

Lenke til kommentar

9022171[/snapback]

9025029[/snapback]

Han mente vel at hvis de skulle ha fått en kvit unge, så ville de bli mulatter. Så eneste muligheten, var å få en albino, eller adoptere en :p

Lenke til kommentar

Muligheten er veldig veldig liten da, satser vel helst på mulatt. Men hvis faren er mulatt, kan ungen bli temmelig lys.

Derimot har det skjedd noen ganger at to hvite har fått mulattunger. Husker en episode i USA for noen år siden hvor to godt bemidlede personer plutselig fikk en farget unge. Det ble ramaskrik og han beskyldte henne for å hatt seg utenfor ekteskap og greier.

Men så var det noen som satte seg ned og granska slektene deres, og fant tilfeldig vis ut at i begge familier hadde det tilbake rundt 1650 - 1700 vært menn som hadde satt unger på slaver, og disse ungene hadde igjen giftet seg med hvite som igjen hadde giftet seg med hvite og så videre.

Det som da skjedde i vår tid, var at etterkommerene var blitt hvite, men de var bærere av "mørke gen", og når da to stykker som var bærere fikk unge sammen ble ungen mulatt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...