steinrawr Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 som topic sier! når en svart man og en hvit kvinne har samkvem, hva bestemmer farge på fremtidig barn. . og en hvit mann med svart kvinne. takk for hjelp Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Kan vel bli hipp som happ det..? Edit: Men mest sansynlig blir det vel en mulatt... Endret 6. juli 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Etter det jeg vet så er vell albinobarn eller adopsjon de mest vanligste trur jeg Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Etter det jeg vet så er vell albinobarn eller adopsjon de mest vanligste trur jeg 9022171[/snapback] kan ikke dominerende gener ha noe å si på hvilken farge barnet får? Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Etter det jeg vet så er vell albinobarn eller adopsjon de mest vanligste trur jeg 9022171[/snapback] Snakker du om? Albino mest vanlig? Ikke faen. Og adopsjon har vel ingenting med saken å gjøre. Vil tro det blir en mulatt, jeg. Lenke til kommentar
AlecTBM Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Etter det jeg vet så er vell albinobarn eller adopsjon de mest vanligste trur jeg 9022171[/snapback] Snakker du om? Albino mest vanlig? Ikke faen. Og adopsjon har vel ingenting med saken å gjøre. Vil tro det blir en mulatt, jeg. 9025029[/snapback] Den der var jeg ikke klar over. Beklager Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Etter det jeg vet så er vell albinobarn eller adopsjon de mest vanligste trur jeg 9022171[/snapback] Snakker du om? Albino mest vanlig? Ikke faen. Og adopsjon har vel ingenting med saken å gjøre. Vil tro det blir en mulatt, jeg. 9025029[/snapback] Han mente vel at hvis de skulle ha fått en kvit unge, så ville de bli mulatter. Så eneste muligheten, var å få en albino, eller adoptere en Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 aha.. men ville det også vært en mulighet for at barnet ble enten svart eller hvitt og? jeg mener siden mulatt eller albino er en mulighet, så kan vel den muligheten være der for svart og hvit og? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvordan det skulle være større mulighet for albino med sort/hvite foreldre er for meg et mysterium men... Albino; Lenke til kommentar
V-by Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hvordan det skulle være større mulighet for albino med sort/hvite foreldre er for meg et mysterium men... Albino; 9025690[/snapback] Er denna en neger? Og hvorfor har han samme arret som meg ved auge? Lenke til kommentar
abrj Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Muligheten er veldig veldig liten da, satser vel helst på mulatt. Men hvis faren er mulatt, kan ungen bli temmelig lys. Derimot har det skjedd noen ganger at to hvite har fått mulattunger. Husker en episode i USA for noen år siden hvor to godt bemidlede personer plutselig fikk en farget unge. Det ble ramaskrik og han beskyldte henne for å hatt seg utenfor ekteskap og greier. Men så var det noen som satte seg ned og granska slektene deres, og fant tilfeldig vis ut at i begge familier hadde det tilbake rundt 1650 - 1700 vært menn som hadde satt unger på slaver, og disse ungene hadde igjen giftet seg med hvite som igjen hadde giftet seg med hvite og så videre. Det som da skjedde i vår tid, var at etterkommerene var blitt hvite, men de var bærere av "mørke gen", og når da to stykker som var bærere fikk unge sammen ble ungen mulatt. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Nei tror bare han hadde en slående likhet Han har vel samme arret fordi du er en kamuflert albino regner jeg med ^^ Edit: Kamuflert skrives med t til slutt ja... Endret 7. juli 2007 av P-in-P Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 jeg vet ikke hva som er svart fra før av, men hud-farge-genet er et dominant gen, og en balnding hos foreldre vil derfor gjøre barnet til en svart gutt/jente. Det finnes selvfølgelig unntak, noe det alltid gjør. Lenke til kommentar
steinrawr Skrevet 14. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2007 takker for svar.. da vet jeg det =) Lenke til kommentar
WIP-Slettes-Gh79d3mO Skrevet 14. juli 2007 Del Skrevet 14. juli 2007 Mulatter er utrolig pene Men har vært tilfeller der en av hver farge har fått tvillinger der den ene ungen er hvit og den andre svart.. Lenke til kommentar
Frohman Skrevet 25. juli 2007 Del Skrevet 25. juli 2007 Hvorfor må mannen være svart? Er det fordi menn svin, og derfor de svarte er svin? HÆ?! Rasist!1!11! Men sånn seriøst, barnet kan bli, om ikke hvit, veldig lys, men ha svarte trekk, som store lepper og nese. Lenke til kommentar
Sherra Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Svarte gener er sterkere enn hvite, så i de aller aller fleste tilfeller blir det et negerbarn av det. Men vi lærte i biologitimene at det skal være mulig å få hvitunge også. Lenke til kommentar
deaktivert443556 Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 Lenny Kravitz har svart mor og hvit far. Det samme har Slash. Altså, de er ikke søsken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg