Hewitt Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Heisann, Reiser på mandag en tur til Oslo (Gardermoen) fra Stavanger Lufthavn Sola. Det jeg lurer på er hvordan det pleier å være med forsinkelser og slikt på denne ruten, da spesielt i disse feriedager? Jeg skal nemlig rekke et tog fra Gardermoen som går halvannen time etter at flyet etter ruten skal lande. Men er en smule bekymret for at det kan bli litt forsinkelser og slikt nå i feriedagene, men har ikke reist denne ruten før, så jeg vet ikke så mye om hvordan det pleier å være. Jeg må jo rekke å få hentet bagasjen også og slikt før jeg tar toget, så litt tid på meg trenger jeg. Endret 6. juli 2007 av Hewitt Lenke til kommentar
nifty Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvilket flyselskap ? NÅR er flighten ? My lettere å svare deg på dette om du gir litt opplysninger i tillegg, dette pga at forsinkelser og flytider varierer med tiden på døgnet, + hvilket flyselskap du skal fly med .... Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Ah, glemte det helt ut. Er med Norwegian, flyet går kl. 12.30 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 du skal nok rekke det, men det går jo tog i hytt å pine fra gardermoen.. Lenke til kommentar
Hewitt Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Det gjør det, men jeg skal helst ha et tog som går direkte videre fra Oslo S til dit jeg skal, orker ikke stresse med å bytte tog på Oslo S, er så lite kjent der. Samt at jeg har betalt for togbilletten, så vil aller helst rekke det toget. Går tog senere også selvsagt, men da må jeg som sagt bytte tog, samt at jeg kommer veldig sent frem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå