annihiLius Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som vet hvor jeg får kjøpt RGBconverter? (vil helst ha link) vet ikke om det heter det, men det er sånn jeg setter i den BLÅ skjermkabelen, sånn at jeg får sutte den i det HVITE hullet til grafikk kortet Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg tipper det er dette du tenker på? Adapter DVI han - VGA hun http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=106841 Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Hvordan vet jeg at det er tagger oppe eller nede? jeg trenger en hvor det er hull på den lille rektangelen, og tagger der hvor det er stor rektangel Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det bildet viser DVI nederst. Det er vel den som skal inn i skjermkortet ditt. 'Han' betyr at det er pinner, og da skjønner du sikkert hva 'hun' betyr. Lenke til kommentar
annihiLius Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå