EnokseN Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har en Sony Ericsson P990i telefon, som jeg er fornøyd med. Men i det siste så har den begynnt å kødde. Når noen ringer inn til telefonen så restarter telefonen og sånn er den vær gang noen ringer inn til telefonen. Er det mulig jeg trenger å update firmware eller noe? Takker for svar:) Lenke til kommentar
Mondeo4X4 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg har en Sony Ericsson P990i telefon, som jeg er fornøyd med. Men i det siste så har den begynnt å kødde. Når noen ringer inn til telefonen så restarter telefonen og sånn er den vær gang noen ringer inn til telefonen.Er det mulig jeg trenger å update firmware eller noe? Takker for svar:) 9019012[/snapback] Heisann! Dette er en softare feil som endel bruker av SE P990 desverre plages med, opdatering av software vil nok hjelpe, men er endel feil i den siste softwaren også, ny software skal angivelig komme i august. Softwaren oppdaterer du lett selv, med bruk av pc-kabelen og driver platen du fikk med tlf, oppdaterings programmet ligger her: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...=21839&esi=true Se også www.esato.com og velg forum, også symbian phones for masse info om P990i. Mvh Marius Lenke til kommentar
EnokseN Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Ok, skal prøve det når jeg får telefonen tilbake fra en kompis:) Så jeg trenger ikke å sende telefonen min inn til rep. eller noe? Etter jeg har updatet softwaren så skal den kunne motta samtaler? Lenke til kommentar
Mondeo4X4 Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ok, skal prøve det når jeg får telefonen tilbake fra en kompis:) Så jeg trenger ikke å sende telefonen min inn til rep. eller noe? Etter jeg har updatet softwaren så skal den kunne motta samtaler? 9019743[/snapback] Tror nok den skal være i orden etter at du har oppdatert software. Bare husk at du mister alt på tlf når du oppdaterer, husk derfor å ta backup med programmet som ligger på platen som fulgte med tlf. Lykke til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå