suuhoo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei Har en Creative zen vision M 30 GB. Plutselig en dag oppdaget jeg at min radio var borte fra menyen på spilleren. Hvor har den tatt veien?? Lenke til kommentar
tendilenz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 kanskje radio'n bare var en trial versjon... Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Ok, men hvordan får jeg den tilbake?? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Oppgradert FW til en uten radio? Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Men broren min har fortsatt Radio på sin mp3 spiller og vi har akkurat samme spiller med samme FW oppdateringer. Er det ingen som vet hvordan jeg får tilbake Radioen?? Lenke til kommentar
webstergeek Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 kanskje broren din har tuklet med den og er redd for å innrømme det Lenke til kommentar
SRD Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) 1. Gå til den første menyen (der som du finner: musikkbibliotek, Tllegg Mikrofon osv...) 2. Trykk på velgtasten (nederst til høyre) 3. Velg standard meny. Det er mulig å lage sine egne menyer på Creative Zen Vision:M, du kan blant annet fjerne de valgene du ikke bruke og legge til de mest brukte. Hvis det er noe mer er det bare å sende meg en PM. Endret 8. juli 2007 av SRD Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Hei Prøvde å tilbakestille til standard meny, men radion kom ikke fram. Finnes det noen firmware oppdateringer med radio?? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Finnes ingen versjoner av firmware som er uten radio. Det er en bug som forårsaker dette, og det er ikke mulig å bruke menytilpasningen for å få den tilbake. Forsøk å legge inn firmware på nytt (gjerne en eldre og deretter nyere, om du finner). Om det ikke blir noe bedre, er desverre det eneste å gjøre å få byttet den (typisk garantisak). Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Oppgraderte til den nyeste firmwaren og fikk radioen tilbake Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Nå gikk radioen bort igjenn?? Hva sklal jeg gjøre for at den skal bli der? Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Som sagt, det er en feil, det finnes ikke noe man sikkert kan gjøre for at den skal bli der. Du kan forsøke å formatere spilleren, legge inn eldre firmware og deretter ny, legge inn samme firmware på nytt e.l. (bruk recovery-menyen til å slette firmware først), men det eneste som egentlig nytter, er å få en ny. Kjedelig at man må ty til slikt for en slik liten feil, men. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå