JV Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Runda det i går... kongespill! Må vel prøve å runde det på Pro nå da. Hvor mye koster inf. RL eller hva den kalles...? Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Den heter Infinitylauncher, såvidt jeg husker. Koster 1.000.000 Ptas. Schvindyrt. Bare synd at du ikke kan ta med deg de våpene du har fått på normal med deg til proffessional. Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. august 2007 Forfatter Del Skrevet 28. august 2007 Ta å rund ekstra spillet seperate ways hvor du spiller hun dama. Da unlockes 45 caliber maskinpistol. Den koster også 1.000.000. Når du ser at ved å selge pistolen din, og maskinpistolen din...og skattene..at du vil få 1.000.000 så kjøp den. Du kommer ikke til å bruke andre våpen igjen. AKIRA Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Har spillt både red steel og resident evil 4. Styringen kan ikke sammenlignes. I red steel var den forferdelig og i resident evil er den akkurat slik den bør være. 9374593[/snapback] Ok, takk. Det var i grunn alt jeg trengte å vite. Da blir det nok et kjøp av Resident Evil 4 i morgen. Lenke til kommentar
Singh tha king Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 er wii best på LCD tv eller vanlig CRT TV? Blir det bedre grafikk/ser mere ekte ut på lcd tv? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 28. august 2007 Del Skrevet 28. august 2007 Folk sier forskjellig, eg har erfart at Wii ser best ut på vanlig TV med RGB-kabler. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Sitter her nå ganske forvirret. Jeg er også en av mange som har funnet ut at komposittkablene til min Wii funker svært dårlig på en 40" LCD, så har kommet fram til at jeg må kjøpe noe bedre. Men hva burde jeg kjøpe meg for å få best mulig utbytte av bildet? RGB, Komponent.. eller? Òg det viktigste spørsmålet gjenstår, vil det gi en såpass stor forskjell at det vil gå utover gameplayet? Har sett en del "før/etter" bilder med folk som har testet kompositt mot komponent, og det virker jo som at bildet blir mange ganger bedre. Mye kraftigere farger og skarpere bilde. Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Du bør helt sikkert kjøpe component. Det gir best bildekvalitet på Wii'en. Har også sett at det er stor forskjell mellom component og kompositt. Lenke til kommentar
husgutt Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Komponent + lcd (hos meg ihvertfall) = Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Supert. Da løper jeg nok innom elkjøp i dag og plukker med meg et stk komponentkabler til Wii. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Da var originale Nintendo komponentkabler på plass. Har ikke fått testa Zelda eller no ennå, men i hvertfall i Wii Sports og på selve Wii menyen så kan jeg ærlig talt ikke se noen forskjell i det hele tatt. Lenke til kommentar
Uhyggelig Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Da var originale Nintendo komponentkabler på plass. Har ikke fått testa Zelda eller no ennå, men i hvertfall i Wii Sports og på selve Wii menyen så kan jeg ærlig talt ikke se noen forskjell i det hele tatt. 9400330[/snapback] Bytt til kompositt igjen, da vil du merke stor forskjell. Er nesten som å ha grus i øynene. Uansett det ser utrolig mye bedre ut med komponet enn det man får ved bruk av kompositt. Blir ikke så kornete lenger, pluss at noe av støyet er fjernet. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Da var originale Nintendo komponentkabler på plass. Har ikke fått testa Zelda eller no ennå, men i hvertfall i Wii Sports og på selve Wii menyen så kan jeg ærlig talt ikke se noen forskjell i det hele tatt. 9400330[/snapback] Bytt til kompositt igjen, da vil du merke stor forskjell. Er nesten som å ha grus i øynene. Uansett det ser utrolig mye bedre ut med komponet enn det man får ved bruk av kompositt. Blir ikke så kornete lenger, pluss at noe av støyet er fjernet. 9400779[/snapback] Ja, tenkte jeg skulle ta å teste litt etterpå i Zelda. Blir jo på samme måten som at man har vanskelig for å se noen forskjell når man ser på en dvd, og så setter på en blu-ray eller hd dvd film. Er når man "nedgraderer" at man ser hvor mye bedre det er. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. august 2007 Del Skrevet 31. august 2007 Har selv runna spillet og jeg elsker å ta headshots omtrent hele veien, styringa funker perfekt, grafikken er upåklagelig spør du meg Holder på med Pro jeg og, og ekstra bonusene får spillet til å vare enda lengre Lenke til kommentar
Paulex Skrevet 1. september 2007 Del Skrevet 1. september 2007 Får vel bare kaste meg på denne tråden. jeg har spilt samtlige spill i Resident evil serien, og sikkert tilbakelagt over ett halvt år bare med 2ern. Dette spillet er ett MUST HAVE. Det er så sinnsvakt fett at jeg finner ikke ord engang. KJØP. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kom forresten fram til hvorfor komponentkabel ikke utgjorde noen forskjell hos meg. Hadde glemt å bytte til HDTV 480p i options, i tillegg så hadde jeg ikke satt tv'en til widescreen heller. Nå ser plutselig ting en hel del bedre ut Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Støtter Wiien Widescreen? :O Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Støtter Wiien Widescreen? :O 9419925[/snapback] Ja? Men jeg skal ikke prøve å spøke om det, med tanke på at jeg har hatt Wii selv siden lansering, og først funnet ut at den har WS støtte nå. Endret 3. september 2007 av DavidH Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg mener hvertfall at et elr annet spill ikke støttet widescreen Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Den heter Infinitylauncher, såvidt jeg husker. Koster 1.000.000 Ptas. Schvindyrt. Bare synd at du ikke kan ta med deg de våpene du har fått på normal med deg til proffessional. 9375654[/snapback] Jo det kan du! Save etter siste boss, load så opp den savefilen, du vil se at det står "Completed" (elns) også bytter det til "start a new game" og hvis du loader da så starter man slik man avsluttet, inkl våpen, armor. liv etc. Endret 4. september 2007 av jvc1986 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå