Gunfreak Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 for å få thompson må du greie brettet Operation Ada, som jeg renger med er en del av separate ways Lenke til kommentar
Monkeyboy Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 My mistake. Har rundet opretion Ada, men merket ikke Thompsongunnern før jeg rundet det på normal. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juli 2007 Del Skrevet 30. juli 2007 et lite spoiler hint til dere som holder på enda et hint til når man møter dvergen som boss Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor dere vil finne en RPG i en monter, ta vare på den helt til dere møter dvergen som boss, da tar man å skyter på det store øye til monsteret(en byge fra TMP holder) så åpner "buret" seg der dvergen er, send RPG'n mot han, og du er ferdig, tok meg 10 sekunder å drepe han, letteste bossen i spillet Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Argh, syklet 3km i motvind for å kjøpe spillet idag.. så hadde de ikke spillet inne. :| Elkjøp \o/ 9171383[/snapback] Gikk på spaceworld og kjøpte det, spilt en del i kveld/natt. Veldig gøyyy!! : Lenke til kommentar
jvc1986 Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 ingen i larvik (eller på nett) som har dette på lager, ei heller play.com eller amazon.com Dårlig! Lenke til kommentar
aloras Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 ingen i larvik (eller på nett) som har dette på lager, ei heller play.com eller amazon.comDårlig! 9178232[/snapback] Playx.no har spillet på lager for 549,- Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 så må du betale masse moms også da, bare vent til gamzone får det inne, et så populært spill kommer nok fort inn igjen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hva med her: http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ 399 kr for spillet. Ikke på lager akkurat nå dog. Lenke til kommentar
JV Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Hva med her:http://absoluttspill.no/component/page,sho...emart/Itemid,1/ 399 kr for spillet. Ikke på lager akkurat nå dog. 9179764[/snapback] Jeg venter på ny batch her og har fått info om at det kanskje kommer inn i denne eller neste uke. Sa jeg skulle få nærmere beskjed i dag *krysse fingrene* Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjøpte det til pc på cdon til 129kr jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjøpte det til pc på cdon til 129kr jeg. 9180856[/snapback] HAr du lasta ned den grafikk oppdateringen da? Grafikken var totalt underlegen konsollversjonene ved retail ihvertfall. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Jeg kjøpte det til pc på cdon til 129kr jeg. 9180856[/snapback] HAr du lasta ned den grafikk oppdateringen da? Grafikken var totalt underlegen konsollversjonene ved retail ihvertfall. 9180876[/snapback] Jeg lastet ned oppdateringen men kom bare feilmelding når jeg skulle installere. Har ikke sett noe mer på det enda. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 pc og Ps2 versjonene er jo ikke verdig navnet RE4 en gang, masse grafisk er fjernet og elendige kontroller Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 PS2 versjonen var da vitterlig verdt sin vekt i gull mtp. mye ekstra innhold(det samme som no er med i Wii versjonen). Grafisk var det ikkje på linje med GC versjonen nei, men det erjop ikkje så rart. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 jeg hadde aldri likt spillet med PS2/GC kontroller, for meg må det være wiimote, eller mus men siden mus ikke funker på pc versjonen, så er det bare wii igjen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 Joda men på daverende tidspunkt hadde man ingen Wii versjon å gå til, for de av oss som takler slike spill i sin form I dag er det ingen sak, Wii versjonen er klart den beste. Ingen tvil om det. Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Quick question: Operation Ada-greia, hvor velprodusert er den? Har den en egen handling, egne cutscenes? Spiller man kun på de samme områdene som med Leon? Avdekkes det noe nytt ved spillet, historiemessig? Har hatt RE4 to ganger på GC, vet ikke om jeg kjøper det igjen om ikke den Ada-modusen er virkelig stilig. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 opertation ada, er vel en del av seperate ways som jeg trodde var med i GC versjonen Lenke til kommentar
Alex ws Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ah, ja det stemmer kanskje. Men var et ikke en ny modus i PS2-versjonen, hvor du kontrollerte Ada? Lenke til kommentar
exmx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ble aldri ferdig med RE4 på Gamecube. Begynte å spille det igjen på Wii'en for noen dager siden å må si jeg er veldig imponert over fun-faktoren dette spillet. Er blitt avhengig Så nå har jeg funnet to spill jeg faktisk liker på Wii'en: Zelda og RE4. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå