mrgroove2007 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Noen som har gode alternativer til et slikt allround antivirus, spyware og brannmur program? Lenke til kommentar
qualbeen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 desverre, har ennå ikke kommet over noen kjapp liten enkel og bra brannmur. Nod32 anbefales på mitt varmeste som antivirus, men på brannmurfronten benytter jeg selv ZoneAlarm - til tross for at dette produktet er relativt ressurskrevende. (men ikke så mye som Norton da, heldigvis.) Om du ikke bryr deg så mye om tregere PC, så er antivirus-delen til Norton bra. Iallefall likte og brukte jeg Norton AntiVirus før i tiden. Men rannmur-løsningen deres har jeg aldri forstått meg på.. makan til dritt Men er det veldig viktig å ha ett produkt som tar seg av både antivirus, brannmur og spyware? om man har tre ulike produkter bør ikke det innebære noen problemer... Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Selv bruker jeg Zone alarm og er storfornøyd med det. Har heller ingen problemer med å bruke tre forskjellige programmer for de forskjellige tingene. Har aldri sett noen gratis brannmur som er like bra heller. Lenke til kommentar
shabador Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Her har du antivirus og brannmur i ett ihvertfall. Fungerer ikke på 64-bit enda. http://www.eset.com/beta/ Lenke til kommentar
johome Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Her er mitt forslag .Først gratisprogrammer : Antivirus : Avira Firewall : Kerio Spyware : AVG antispyware, SAS , A- squared , Windows Defender. Betal : NIS 2007 Spyware : Spy sweeper Endret 8. juli 2007 av johome Lenke til kommentar
HilRam Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jeg har et svar til deg: Windows sin innebygde brannmur! Denne, i kombinasjon med hardware-brannmuren i din trådløse ruter og et antivirus-program, er mer enn bra nok! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå