Croyfer Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har et smålt problem! Jeg kan sitte å høre på mP3'z og lyden er fin og klar. Men når jeg setter i nettverkskabelen til ADSL, begynner lyden å oppføre seg rart! Det knitrer og spraker og lyden henger seg opp i små perioder. Noen som kan ha peiling på hva det kan være som forårsaker dette? Kan det være noen vits i å flyttte rundt på Lyd og- nettverksort til andre PCI-slotter? Abit KG7 Soundblaster LIVE 5.1 CNET Pro200WL-nettverkskort XP Pro Tusen takk for svar! Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg ville prøvd å flytte ett av dem til en annen PCI-slot ja. Mitt SB Live! 5.1 Player fikk store problemer da det delte IRQ med nettverkskortet.. flytta lydkortet, så kom alt seg. Garanterer ikke at det funker hos deg, men det er da verdt et forsøk 8) Lenke til kommentar
Croyfer Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 *bytte om* *høre etter* *smile* Jepp det funka. Takk for hjelpa!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå