Mrfluesikring Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei jeg har en mappe på omtrent 200sanger, som jeg vil ha fordelt til aristmapper i Min Musikk mappe på datamaskinen. Det er jo ikke noe problem, jeg vet hvordan man gjør det. Problemet er at da vil ikke iTunes finne igjen sangene når jeg skal spille dem av. Så må jeg henvise hvor hver eneste fil ligger. Finnes det en lettere måte å gjøre det på? Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvis du ønsker det, kan du slette alle sangene dine i biblioteket i iTunes, og legge til mappen med musikken din i biblioteket. Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Hvis du ønsker det, kan du slette alle sangene dine i biblioteket i iTunes, og legge til mappen med musikken din i biblioteket. 9019093[/snapback] Da mister jeg jo alle spillelistene, og alle counteren på hvor mange ganger jeg faktisk har spilt sangene. Lenke til kommentar
Jallenbo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Du mister ikke spillelistene. De ligger i X:\Documents and Settings\[dinbruker]\Mine dokumenter\Min musikk\iTunes. Filen heter iTunes Library. Bare ta sikkerhetskopi av mappen, så er du trygg. Jeg snakker ikke om å avinstallere iTunes og legge det inn igjen, men å slette alle sangene i "Musikk" i iTunes. Endret 7. juli 2007 av Jallenbo Lenke til kommentar
Mrfluesikring Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Du mister ikke spillelistene. De ligger i X:\Documents and Settings\[dinbruker]\Mine dokumenter\Min musikk\iTunes.Filen heter iTunes Library. Bare ta sikkerhetskopi av mappen, så er du trygg. Jeg snakker ikke om å avinstallere iTunes og legge det inn igjen, men å slette alle sangene i "Musikk" i iTunes. 9021862[/snapback] Ja da mister jeg jo den antall spilt greia mi. Og spillelistene virker heller ikke fordi sangene får nytt navn(ny plassering) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå