LeGranDuc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Fikk meg macro objektiv for en stund siden. Dette er et av de første bildene jeg tok med det. For meg kan det se ut som om objektivet frontfokuserer ørlitegrann. Men det kan jo og være at den lille dypdeskarpheten lurer meg litt. Canon EF 100mm f2.8 macro 1/90 sec f5.6 Iso 100 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Synes dette ble pent. Fin bruk av dof og fint fargevalg. Lenke til kommentar
Dolce_vita Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 DOF fungerer bra, men delen av blomsten til høyre var noe irriterende i mine øyne. Min Phalaenopsis Orkidee mistet dessverre blomstene før jeg fikk fingen ut Lenke til kommentar
olar0701 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Et helt ok orkidê bilde. Jeg har samme objektiv som deg og har tatt masse skarpe (i mine oyene) macrobilder, men har heller ikke faatt til aa ta et skikkelig bra orkidebilde. Vet ikke helt hvorfor, men kanskje er det slik at denne blomsten er temmelig "soft" inni og at det derfor er vanskelig aa faa et skikkelig fokuspunkt, Sorry for litt "rar" skrift, er i Spania Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Ha en fin tur i Spania, olar0701. Ta mange skikkelig gode bilder, og del dem med oss når du kommer hjem. Edit: Glemte bildet. Synes det er ganske fint, jeg også. Endret 6. juli 2007 av PMnormal Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå