Zeelot Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tror jeg :S Det som står når jeg logger inn på VIGO er: Frist: 01.03.2007 Søknadsfristen gikk ut 01.03.2007 og systemet er derfor stengt for videre registrering og endringer. Følgende ønsker er registrert: Nr. Programområde/kurs Skole/bedrift 1 STSAM2---- SAMFUNNSFAG OG ØKONOMI (Ordinært løp) 5012 LILLEHAMMER VIDEREGÅENDE SKOLE Jeg skal starte i 2. Mener jeg at jeg søkte med rådgiveren da jeg var i møte med henne. Anyone? Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har du kun søkt 1 skole ? Jeg har søkt 3, og dette var noe vi måtte gjøre. Står at søknadsfristen er utgått ja, men det står ikke at du ikke har kommet inn på skole. Det som står er at du ikke kan endre noe, eller registrere det, hvis du ikke gjorde det da. Så, du trenger ikke bekymre deg. Lenke til kommentar
Erlec Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Siden du har valgt noe, så må du ha kommet inn =D Don't worry be happy Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Tror dere ikke skjønner helt.. Jeg er ikke sikker på om jeg har søkt eller ikke... Skal begynne i 2. klasse! Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det står at du har søkt. Samfunsfag og Økonomi på Lillehammer Videregående skole. Lenke til kommentar
Baba2 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det ikke noe om at du ikke har fått plass. Men sannsynligvis så offentliggjør de resultatene på en senere dato. Lenke til kommentar
burger`n Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 En stund siden jeg gikk på videregående, men er det ikke 15 juli dere får vite om og hvor dere kommer inn? For høyere utdanning er det vel 20 juli om jeg ikke tar feil Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 For høyere utdanning er det vel 20 juli om jeg ikke tar feil 9021232[/snapback] Jau Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Siden du har valgt noe, så må du ha kommet inn =D Don't worry be happy 9019237[/snapback] Grunnen til at man skal velge nettopp tre ønsker, som nevnt i en post over, er at man da er sikret plass på en av de tre ønskene. Velger man ett eller to, kan man i prinsippet bli sendt til hva som helst, hvor som helst. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du har søkt skole. Alle ser jo det Men forresten, når får vi vgs elever vite at vi har kommet inn etc? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Men forresten, når får vi vgs elever vite at vi har kommet inn etc? 9037019[/snapback] Det spørs hvor du bor. I Troms og Finnmark fikk de vite det for rundt to dager siden, mens de i Nordland fikk vite det i dag. I Akershus (og sikkert mange andre steder) får vi vite det i morgen. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Du har søkt skole. Alle ser jo det Men forresten, når får vi vgs elever vite at vi har kommet inn etc? 9037019[/snapback] Jeg fikk vite det igår. (til VG2), venteliste nr.6, kommer jeg inn? Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg fikk vite det igår. (til VG2), venteliste nr.6, kommer jeg inn? 9038036[/snapback] Det får du vite på andre- eller tredjeinntaket. Det spørs hvor mange som sier nei til skoleplassen eller som ikke møter opp. Lenke til kommentar
Thewiz Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Bor i Trøndelagen. Noen som vet hvor jeg finner infoen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå