Rinox Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei, alle sammen! Jeg søker nå, på vegne av ledelsen i ab-LAN 07, crewmedlemmer til arrangementet ab-LAN 07, som finner sted i Bærum kommune i Akershus. LANet blir satt opp etter høstferien. Vi trenger crewmedlemmer til teknikkgruppen (for både support og oppsett av nettverk. Jeg er med i denne gruppen), kioskgruppen, securitygruppen og muligens også til spillgruppen. Alle som hjelper til får gratis inngang og gratis mat (pluss at dere også får være med i konkurransene når dere ikke har noe å gjøre). Økonomisk støtte er selvfølgelig ikke påkrevd i det hele tatt. Hvis dette interesserer noen her så nøl ikke med å ta kontakt via PM for mer informasjon og eventuelle spørsmål du måtte ha. Spørsmål kan også postes her:) MVH. Ledelsen for ab-LAN 07 Lenke til kommentar
hiper Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Anbefaler de som har lyst til og lage et lan eller jobbe litt med crew arbeid og joine denne fyren! Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Takk, hiper Jeg og hiper har snakket mye sammen på MSN og jeg har fortalt han om LANet og delt tanker og ideer Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 26. juli 2007 Del Skrevet 26. juli 2007 security delen innebærer å kaste ut folk som ikke oppfører seg? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 29. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2007 Helt riktig Nstin Beklager at jeg ikke har svart på en stund. Jeg var på ferie. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå