AfroNigga Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Pentium 3 - 450 MHz 384 MB SDRam Abit Hovedkort m/UDMA 66 Aopen MidiTower Actima DVD-ROM GeForce 32 MB skjermkort Yamaha SCSI CD-Brenner 8x4x24x Nettverkskort 10/100 - klar for bredbånd SCSI kort SoundBlaster Live 1024 lydkort Diskettstasjon Maxtor 17 GB Harddisk 17" skjerm Hvor mye er den verdt med og uten skjerm? Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 17" skjerm Hvor mye er den verdt med og uten skjerm? Det kommer jo selvfølgelig helt an på skjermen. Er det en høykvalitets Eizo skjerm med topp specs er bare den i seg selv verd litt, men er det bare en drittskjerm med lav oppdateringsfrekvens og uskarpt bilder er det nesten ingen forskjell. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 500 kr? 1k med skjerm eller noe Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 500 kr? 1k med skjerm eller noe du ekke raus,... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 500 kr? 1k med skjerm eller noe du ekke raus,... Jeg ville iallefall aldri i verden betalt mer for det systemet med mindre jeg var i dødsens nød. Kan få MYE høyere ytelse for en svært lav ektratillegg pluss at mesteparten av det utstyret er så avleggs og gammelt at det kan bare såvidt brukes til dagens standarder. Tenk deg Bloodrayne demoen, BF1942, WarCraft III eller noe annet spill på den der. Tilogmed Office ville hakket likesågodt som IE og hvilket som helst OS du måtte ha og da ville jeg heller spart pengene og kjøpt noe annet Lenke til kommentar
muffe Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg ville iallefall aldri i verden betalt mer for det systemet med mindre jeg var i dødsens nød. Kan få MYE høyere ytelse for en svært lav ektratillegg pluss at mesteparten av det utstyret er så avleggs og gammelt at det kan bare såvidt brukes til dagens standarder. Tenk deg Bloodrayne demoen, BF1942, WarCraft III eller noe annet spill på den der. Tilogmed Office ville hakket likesågodt som IE og hvilket som helst OS du måtte ha og da ville jeg heller spart pengene og kjøpt noe annet Dette er løgn. Jeg har en PIII 450 mhz med 192 mb PC100 ram. Dette hakker ikke i hverken Windows XP, Office XP eller noen annen app. Det er en ypperlig maskin til kontorbruk, så lenge den er godt ytstyrt med minne vil den takle både office og IE ganske bra. Lenke til kommentar
Lufen Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 kan gi deg 350 kr for den pcen uten frakt og skjerm Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg antar at harddisken er også er SCSI? Jeg tror I underkant av 2000kr er en grei pris for det systemet uten skjerm. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg tror I underkant av 2000kr er en grei pris for det systemet uten skjerm. nei nei nei! off! 2k? uten skjerm?Nei. ingen gidder å betale mer enn 1k for det der med skjerm. BF1942 og Warcraft III, neppe CS, ja. Husk at det er mange av de beste cs spillerne i verden ikke har veldig mye bedre pcer enn det der Lenke til kommentar
Dikky Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Det der er ikke en gamer-pc, det er en kontor/server pc .. Hvis den kommer ferdig satt sammen og i tipp topp fungerende stand kan du vel ta en .. +/- 1500 kr ? Inkludert skjerm da .. Men, selger du den på qxl/setter annonse i en avis får du GARANTERT solgt den for 3000, så lenge den er komplett ;-) Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Den PC'en er nok dessverre ikke verdt mange kronene... Lenke til kommentar
Titanic Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 HERREGUD! Maskina er ikke SÅ dårlig. Sammenlign de foreslåtte prisene med hvor mye man må betale for den ABSOLUTT billigste maskina man kan bygge (innebygd skjermkort, lydkort etc, dvs ikke så veldig mye bedre ytelse enn denne maskina), maskina er nok verdt 1000-1500 kr uten skjerm. Lenke til kommentar
AfroNigga Skrevet 8. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg antar at harddisken er også er SCSI?Jeg tror I underkant av 2000kr er en grei pris for det systemet uten skjerm. Nei det er en IDE harddisk. Maskinen er komplett med Windows XP Pro ferdig installert. Har aldri hatt problemer med operativsystemer, office prog. eller noen andre app. Lenke til kommentar
Signatur Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Til dere som kommer med prisforslag. Dere kan ikke bare spytte ut en pris som DERE ville betalt. Dere må vurdere hva den er verd på det åpne markedet. Dere sitter alle med bedre maskiner enn dette og TRENGER ikke denne maskinen, og er derfor ikke villige til å gi mer enn et par hundrelapper. For en person som trenger en office maskin, kan denne være bra nok til det meste. Komplett med skjerm vil det være mulig å få rundt 2500 for den. Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg byr/leter opp/kjøper slike maskiner nesten daglig, mit "educated guess" er 1000,-. Noe mer enn det er den desverre ikke verd. Lenke til kommentar
antiloop Skrevet 9. januar 2003 Del Skrevet 9. januar 2003 Jeg byr/leter opp/kjøper slike maskiner nesten daglig, mit "educated guess" er 1000,-. Noe mer enn det er den desverre ikke verd. Hvis den ikke er verd mer enn 1000,- så er det jo en mulighet for å selge den i deler!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå