Gå til innhold

Hvor mye er en Pentium 3 verdt?

Anbefalte innlegg

Pentium 3 - 450 MHz

384 MB SDRam

Abit Hovedkort m/UDMA 66

Aopen MidiTower

Actima DVD-ROM

GeForce 32 MB skjermkort

Yamaha SCSI CD-Brenner 8x4x24x

Nettverkskort 10/100 - klar for bredbånd

SCSI kort

SoundBlaster Live 1024 lydkort

Diskettstasjon

Maxtor 17 GB Harddisk

17" skjerm

Hvor mye er den verdt med og uten skjerm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
17" skjerm

Hvor mye er den verdt med og uten skjerm?

Det kommer jo selvfølgelig helt an på skjermen. Er det en høykvalitets Eizo skjerm med topp specs er bare den i seg selv verd litt, men er det bare en drittskjerm med lav oppdateringsfrekvens og uskarpt bilder er det nesten ingen forskjell.

Lenke til kommentar
500 kr? 1k med skjerm eller noe

du ekke raus,...

Jeg ville iallefall aldri i verden betalt mer for det systemet med mindre jeg var i dødsens nød. Kan få MYE høyere ytelse for en svært lav ektratillegg pluss at mesteparten av det utstyret er så avleggs og gammelt at det kan bare såvidt brukes til dagens standarder. Tenk deg Bloodrayne demoen, BF1942, WarCraft III eller noe annet spill på den der. Tilogmed Office ville hakket likesågodt som IE og hvilket som helst OS du måtte ha og da ville jeg heller spart pengene og kjøpt noe annet

Lenke til kommentar
Jeg ville iallefall aldri i verden betalt mer for det systemet med mindre jeg var i dødsens nød. Kan få MYE høyere ytelse for en svært lav ektratillegg pluss at mesteparten av det utstyret er så avleggs og gammelt at det kan bare såvidt brukes til dagens standarder. Tenk deg Bloodrayne demoen, BF1942, WarCraft III eller noe annet spill på den der. Tilogmed Office ville hakket likesågodt som IE og hvilket som helst OS du måtte ha og da ville jeg heller spart pengene og kjøpt noe annet

Dette er løgn. Jeg har en PIII 450 mhz med 192 mb PC100 ram. Dette hakker ikke i hverken Windows XP, Office XP eller noen annen app. Det er en ypperlig maskin til kontorbruk, så lenge den er godt ytstyrt med minne vil den takle både office og IE ganske bra.

Lenke til kommentar
Jeg tror I underkant av 2000kr er en grei pris for det systemet uten skjerm.

nei nei nei! off! 2k? uten skjerm?Nei. ingen gidder å betale mer enn 1k for det der med skjerm.

BF1942 og Warcraft III, neppe

CS, ja. Husk at det er mange av de beste cs spillerne i verden ikke har veldig mye bedre pcer enn det der

Lenke til kommentar

Det der er ikke en gamer-pc, det er en kontor/server pc .. Hvis den kommer ferdig satt sammen og i tipp topp fungerende stand kan du vel ta en .. +/- 1500 kr ? Inkludert skjerm da .. Men, selger du den på qxl/setter annonse i en avis får du GARANTERT solgt den for 3000, så lenge den er komplett ;-)

Lenke til kommentar

HERREGUD! Maskina er ikke SÅ dårlig.

Sammenlign de foreslåtte prisene med hvor mye man må betale for den ABSOLUTT billigste maskina man kan bygge (innebygd skjermkort, lydkort etc, dvs ikke så veldig mye bedre ytelse enn denne maskina), maskina er nok verdt 1000-1500 kr uten skjerm.

Lenke til kommentar
Jeg antar at harddisken er også er SCSI?

Jeg tror I underkant av 2000kr er en grei pris for det systemet uten skjerm.

Nei det er en IDE harddisk.

Maskinen er komplett med Windows XP Pro ferdig installert.

Har aldri hatt problemer med operativsystemer, office prog. eller noen andre app.

Lenke til kommentar

Til dere som kommer med prisforslag. Dere kan ikke bare spytte ut en pris som DERE ville betalt. Dere må vurdere hva den er verd på det åpne markedet. Dere sitter alle med bedre maskiner enn dette og TRENGER ikke denne maskinen, og er derfor ikke villige til å gi mer enn et par hundrelapper.

For en person som trenger en office maskin, kan denne være bra nok til det meste. Komplett med skjerm vil det være mulig å få rundt 2500 for den.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...