Moritz Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hva kan man si? Har ikke tatt bilder på en liten stund, men her kommer det nyeste. Bilde nr. 1 virker kanskje vanlig og kjedelig. Likevel synes jeg det er noe spesielt ved det, men grunnen er sikkert fordi det er jeg som har tatt det. Bilde nr. 2 ble tatt på en ganske mørk og tung dag. Men det er blitt gjort lytt mørkere ved bruk av PS. På bilde nr. 3 liker jeg intensiteten. Eller er det boss? Kommenter gjerne! Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det siste bildet er faktisk ganske stilig, til tross for åpenbare feil som manglende skarphet, og litt utbrente partier i det frådende vannet. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 tror at det siste bilde kunne vært mye stiligere om du hadde fått bedre frem blåfargen i vannet Lenke til kommentar
Moritz Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Legge på cooling filter og bruke selective color o.l? Det kan jeg godt gjøre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå