Gjest Trådstarter Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei. Jeg lurer på om man kan gå gratis kondomer på nett? - Altså, man bare bestiller, så kommer det i posten Vet at man kan gå på skolen til helsesøster og få. Men, det er jo sommer nå ! - Jeg har heller ikke så lyst til og gå å kjøpe.. Flaut ! :S Vet om en side på helseutvalget.no, der man får gratis kondomer, men de står jo "Menn som har sex med menn" der ;S Litt flaut, viss dama spørr lissom .. Altså, ver dere om noen sider der man får gratis kondomer ? Takker for seriøse svar Lenke til kommentar
Disable Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Tenker du bare skal "tvinge" deg selv til å kjøpe jeg! Er litt jevlig de første gangene, men tenk! Her er de gutten som får seg noe! Du signaliserer jo veldig mye "styrke" der du kommer og slenger pakka på disken Du må nesten kjøpe før eller senere Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det skal vel ligge gratis kondomer på helsestasjonen`? Lenke til kommentar
Sinnsyk asylaspirant Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Ikke vær redd for å kjøpe kondomer da. Jeg har gjort det sammen med sexpartneren til og med, helt åpenlyst. Ganske kult faktisk. Mange dagligvarer har det slik at kondomene henger ved kassen, kanskje ved siden av tyggisene og dropsene. Dermed trenger du ikke spørre etter kondomer. Det gjør kanskje saken litt lettere. Uansett. Poenget: Ikke vær redd. Det er for all del verdt å bare hoppe i det og kjøpe kondomene og få seg noe, istedetfor å bli sittende og ikke gjøre noe. Lykke til! Edit: Faderullan.. jeg så ikke "gratis"... jaja Endret 6. juli 2007 av fredrikg-ohoi Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Be om en pakke Profil, og så legger du til: "eehhh, vi skal bruke de til ballonger, altså, sånn på gøy lissom". Da er du fri for mistanke og skråblikk. Tro meg, det funker. Lenke til kommentar
Disable Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ja sure, funker siiikkkert fett det Vis styrke! "You'v gotto pay to play" veit du Lenke til kommentar
SSSø Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Aldri skjønt hvorfor det skal være flaut å kjøpe kondomer. Husker da jeg komfimerte meg, da fikk vi til lekse å kjøpe en pakke kondomer vi skulle ha med til neste gang. Var nesten ingen som hadde klart å kjøpe denne pakken, alle (uten om meg og én annen) syntes det var for flaut. Bare gå å kjøp...det som er flaut er å si til damen at du desverre ikke kan ha sex med henne fordi du ikke greide å kjøpe kondomer. 1 Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Vet at man kan gå på skolen til helsesøster og få. Men, det er jo sommer nå !- Jeg har heller ikke så lyst til og gå å kjøpe.. Flaut ! :S 9018204[/snapback] Er det noe bedre om mora di ser kondomer ligge i posten, adressert til deg? Det er ærlig talt ikke noe problem å kjøpe det i butikken! Alle må jo få tak i det et sted.. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Litt ut i denne tråden er det diskutert litt rundt gratis kondomer du kan bestille på nettet. Vil du kjøpe så har Kondomeriet.no eit bra utval. Det er heilt anonymt, med mindre nokon hentar pakken din og åpner den. Det står ingenting på verken hentelapp eller pakke om at det er frå kondomeriet. Lenke til kommentar
-Petter- Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Gå til en butikk der du aldri handler og kjøp, er jo ikke flaut i det heletatt... Kjøp med noe ekstra og de bak kassen bryr seg ikke alikevell! Jeg var litt småredd for å gå å kjøpe jeg også, så fikk jeg høre "Gå å kjøp, ellers blir det ikke noe på deg", tror du jeg var kjapp til Prix'n da ? Lenke til kommentar
NevroMance Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jobber på kiwi, og en tenker ikke engang over at det er kondomer. Etter 30 minutter på jobb er alt helt "maskinelt" og du tenker ikke over hva du selger så lenge det ikke er aldersgrense på det. Uansett om du bare har med en pakke kondom tviler jeg sterkt på at personen i kassa i det hele tatt legger merke til det. Og folka rundt som ikke kjøper kondom kan du bare drite i. Tenk at du er nødt til å kjøpe siden du får deg noe, mens de kommer hjem til frk. høyre. Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Be om en pakke Profil, og så legger du til: "eehhh, vi skal bruke de til ballonger, altså, sånn på gøy lissom". Da er du fri for mistanke og skråblikk. Tro meg, det funker. 9018946[/snapback] Hehe. Jeg har sittet en del i kassa tidligere, og for å være helt ærlig var det et dumt forslag. Om noen spør etter kondomer tenker jeg ikke over det engang. Men om noen hadde sagt noe slikt som du foreslår hadde jeg garantert lagt merke til det, og flirt litt inni meg. Det hadde sikkert blitt en bra historie på pauserommet etterpå også. Endret 7. juli 2007 av cyclo Lenke til kommentar
Gjest Guest Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Takker for alle svar Får vel ta meg en tur på Kiwi, der jeg aldri handler da xD Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871324 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 KREMT KREMT...Et lite tips her På danskebåten..Color Line i hvertfall og i tyskland og polen får du kondomer i sånne bokser på toalettet.. penger Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kjenner en som kjøper seg kondomer for å late som han får seg, men han er jomfru, så alle de titallspakkene han har kjøpt seg ligger vell på rommet hans ennå... Lenke til kommentar
Skulebollen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kjenner en som kjøper seg kondomer for å late som han får seg, men han er jomfru, så alle de titallspakkene han har kjøpt seg ligger vell på rommet hans ennå... 9026764[/snapback] Hahaha! big money wasted Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 12. oktober 2010 Del Skrevet 12. oktober 2010 mange år etterpå er alt såre enkelt se her http://www.gratiskondomer.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg