g0b Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Jeg har lyst på et bra bil spill til xbox og jeg leste om dette spillet på spillxperten, grafikken så helt syk ut på bildene men er det noen som vet om det er verdt pengene? Forventer jo ikke at dere har prøvd så klart.. Lenke til kommentar
starfish Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Vent til det kommer ut, prøv det og kjøp det hvis det er noe bra. Det ser forresten veldig lovende ut Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Omtale av dette spillet kommer snart her på Gamer.no Lenke til kommentar
Jc-g Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Omtale av dette spillet kommer snart her på Gamer.no Kan du ikke bare gi oss noen hint om hva vi kan forvente? 1. Er bilfysikken bra (skademotoren)? 2. Er kjøreopplevelsen troverdig? 3. Kjører spillet konstant på 60 FPS? 4. Er AI'en bra og utfordrende? Hvis du kan svare på disse spørsmålene før anmeldelsen kommer, så skal jeg love at jeg anbefaler denne spillsiden til alle jeg kjenner Lenke til kommentar
BoardkilL Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Omtale av dette spillet kommer snart her på Gamer.no Kan du ikke bare gi oss noen hint om hva vi kan forvente? 1. Er bilfysikken bra (skademotoren)? 2. Er kjøreopplevelsen troverdig? 3. Kjører spillet konstant på 60 FPS? 4. Er AI'en bra og utfordrende? Hvis du kan svare på disse spørsmålene før anmeldelsen kommer, så skal jeg love at jeg anbefaler denne spillsiden til alle jeg kjenner Nå har jeg ikke fått spilt det veldig mye enda, bare noen timer. Så langt virker det veldig lovende med godt gameplay, heftige skader og fysikk. Jeg driver og redigerer film fra spillet, så har dere noe å kose dere med frem til omtalen blir ferdig. Omtalen kommer ut i god tid før release, men før jeg kan gå skikkelig i gang med det spillet har jeg et annet som må gjøres ferdig. Filmene kommer til å slo pusten ut av de fleste tror jeg. Resten får dere vite når filmene og omtalen kommer. Lenke til kommentar
Litraphy Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Høres ikke dårlig ut i hvertfall. :wink: Lenke til kommentar
lerkol Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Dette er vel samme folka som i sin tid lagde Screamer, Screamer 2 og Screamer Rally. De to sistnevnte hadde jeg i alle fall mange artige spillopplevelser med på pc, så klarer de og følge opp blir nok dette bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå