hYLeAPe Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Da jeg bygde min maskin for noen år siden måtte jeg også slipe kjøleren, en Glacial Tech - Igloo 2450, for å bli kvitt restarter pga av varme.Kjøleren var så ujevn at jeg måtte begynne med en flatfil for så å gå over til smergel....... 9024387[/snapback] smergel?? fydda...da er det fan meg ille....LoL :!: Lenke til kommentar
Jan-E. Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Da jeg bygde min maskin for noen år siden måtte jeg også slipe kjøleren, en Glacial Tech - Igloo 2450, for å bli kvitt restarter pga av varme.Kjøleren var så ujevn at jeg måtte begynne med en flatfil for så å gå over til smergel....... 9024387[/snapback] smergel?? fydda...da er det fan meg ille....LoL :!: 9026734[/snapback] Du, smergel(papir) funker som sandpapir, bare mye mer holdbart. Brukte selvfølgelig ikke (smergel)slipeskive etc. Lenke til kommentar
hYLeAPe Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 (endret) Nå har jeg klokka til 1,81 Ghz (stock er 1,4) ligger på 49 Grader etter 1 time i CPU burn-in Endret 8. juli 2007 av hYLeAPe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå