Gå til innhold

Hvor skal jeg legge filene på PSP'en?

aXXo

Anbefalte innlegg

Jeg har et spill som jeg skal legge over til PSP'en min, har 3.40 OE-A firmwire ;) Men det er en mappe jeg ikke skjønner hvor jeg skal legge. Mappa heter "dh" og inneholder 4 mapper , og en løs fil, mappene heter: "kd" "271" "150F" og "150", den fila som ligger der (ikke i en av mappene men inne i den "dh" mappa) heter "devhook.ini"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor de forskjellige filene skal legges på PSP'en finner du her https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=772480 på FAQ. Og du må først formatere minnekortet ditt (:

Lykke til!

Hadde vært fint om du kunne bytte nick også..

9018546[/snapback]

Etter å ha sett i den guiden, så fant jeg ikke ut noe mer :nei:

Men kan du svare påhvor jeg skal legge det? Eller si meg hvor i guiden sånn akkurat det står om det jeg har spurt om?

Takk :thumbup:

Lenke til kommentar

Hvor skal hvor i minnekortet?

- Musikk skal til ms0:\MUSIC\ på de nye firmware og OE, eller ms0:\PSP\MUSIC\ på de eldre firmware

- Bilder skal til ms0:\PICTURES\ på de nye firmware og OE, eller ms0:\PSP\PICTURES

- Video er litt mer komplisert med at det må først endre filtypen, også navnet på filen. Anbefaller PSP Video 9 om du har tenkt å legge inn filmer på PSP'en.

Hvor Homebrew og sånt skal står også under guien i FAQ.

Lenke til kommentar

Du må IKKE legge inn det spillet der! Er du forresten sikker på at det er ett spill? Homebrew spill isåfall?

Hvis du kjører devhook på OE, kan det oppstå konflikter... Så jeg hadde ikke prøvd å gjøre dette... Få heller tak i spillet i en annen versjon uten devhook! :)

Lenke til kommentar

Jeg har et Tekken Dark Resurrection, som jeg skal legge inn.

Har lagt inn .iso fila, men det jeg har nevnt vet jeg ikke hvor jeg skal legge. Skal ikke bruke devhook, men som jeg nevnte så var det en fil som het det i en mappe, så kan noen fortelle meg hvor jeg skal legge det jeg har igjen? Takk ;):thumbup::thumbup:

Lenke til kommentar
Altså.. Om du har hørt før. Formater minnekortet ditt. Sto at du hadde 3.40 OE, men du har gamle filer.. når du har formatert skal spillet til ISO mappe. Står på guiden min også under FAQ..

9020237[/snapback]

Ja, har nå formater minnekortet og lagt inn .iso fila som jeg hadde i ISO mappa fra før av. Men la det inn på nytt nå etter å formatert minnekortet... Men det startet ikke. Så hva gjør jeg nå?

Lenke til kommentar
Start Recovory. Og putt NO UMD til Enabled. Men på noen spill må du ha UMD. Så det kan være lurt å ha et spill i PSP'en og bare ta No UMD Disabled.

9020374[/snapback]

Ok, dette må du forklare for meg litt nøyere :blush:

1. Hva er recovery?

2. NO UMB (er det det samme som "UMB Auto Start"? og at den skal stå på ON?

3. Hvis jeg ikke skal ha UMD i mens jeg kjører .iso fila, skal den da stå på OFF? Og hvis jeg har UMD inne i PSP'en så skal den stå på ON?

Lenke til kommentar
Start Recovory. Og putt NO UMD til Enabled. Men på noen spill må du ha UMD. Så det kan være lurt å ha et spill i PSP'en og bare ta No UMD Disabled.

9020374[/snapback]

Tusen takk :D Nå funka det her ;) Trengte ikke UMD, men hvis jeg skal spille UMD disker igjen nå, må jeg inn i recovery å sette på Disabled da? Siden den nå står på Enabled?

Lenke til kommentar

Neida, det trenger du ikke. Men på noen spill trenger du å ha et UMD disk som er spill i PSP'en å kunne kjøre spillet fra minnekortet. Så det kan være lurt å ha en UMD disk i PSP'en alltid. Også heller kjøre backup av alle de andre spillene.

Lenke til kommentar

Vennligst les Retningslinjene punkt 8 om piratvirksomhet.

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Tråden er eit brudd på retningslinjene og blir stengt.

Reaksjoner på moderering tas ved å sende ein p_pm.gif eller bruke p_report.gif-knappen.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...