c7Nn Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei. Jeg fant denne tv'n når jeg lette etter en ny hd-tv, og synes den så fin ut til å være billig tv. Har sett en del på tatung sin 32" som koster 4495,- på komplett.no , men synes denne så veldig lik ut. Noen som har erfaringer med denne tv'n? evt noen som kan anbefale hvilken jeg bør kjøpe? takk for svar: > Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Kjøpt Tatungen, den har fått masse god kritikk. Bor du i en storby kan du gå og kjøpe på på datakjeden. Sjekk www.datakjeden.no om du lurer på om de har på lager eller ikke. Lenke til kommentar
c7Nn Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Kjøpt Tatungen, den har fått masse god kritikk. Bor du i en storby kan du gå og kjøpe på på datakjeden. Sjekk www.datakjeden.no om du lurer på om de har på lager eller ikke. 9022117[/snapback] jepp, har fulgt med en del på den og lest mye om den. er tross alt bare 500kr forskjell så.. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Ingen som har erfaring med Matsui da? Økonomien er veldig stram nå så vær lille krone teller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå