Oxayotl Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Heisann, jeg prøver å poste mitt første bilde her. Prøvde å få frem følelsene til en skikkelig full panda, aaaalt for sent på kvelden. Bildet ble litt ødelagt da jeg måtte resize det i microsoft photo editor, men får la det gå. Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Du må spille Warcraft III tipper jeg Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Haha, spilte Warcraft 3 før, nå venter jeg på Starcraft 2 . Men hvordan du kunne se det utifra bildet er et mysterie for meg xD, haha Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 karakteren "Pandaren brewmaster" i spillet Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 haha, den visste jeg faktisk ikke om. Jeg spilte bare multiplayer hovedsaklig, tror jeg må grave opp det spillet igjen xD Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Som illustrasjonsfoto tror jeg du har en liten goodie her, men da kanskje med et (sped)barn istedenfor pandaen som "den glemte". Men jeg regner med pandaen var en plastfigur som stod blant flaskene da du tok bildet? Bevegelses-uskarpheten tilfører bildet et "maseste" tempo/preg som ytterligere tilsier at "hovedpersonen" blir oversett til fordel for "det viktige" - kos(/rus). Selv om motivet lever på et par "tekniske feil", har du fått til et bilde hvor det meste faktisk passer inn - synes jeg. Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Takk for fin kommentar. Når jeg sier følelsene til pandaen, så mente jeg den svimlende følelsen når man er for full til å oppfatte noe, og føler seg alene og oversett, lyder og bilder forsvinner i fyllevirvaret, og verden løper i hurtigspoling i forhold til en selv. Pandaen ble plassert der bevisst, (egentlig som en del av en liten animasjonsvideo på noen sekunder), men jeg ser at en kunne fått en sterkere følelsesmessig effekt ved bruk av en barnedukke, foreksempel, hvor da denne blir glemt, takk for idèen. Tror ikke det spiller noe rolle om jeg legger det til på slikt bilde, men lukkerhastighet var på 1,3sek, og blender på f/4 Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ..den svimlende følelsen når man er for full til å oppfatte noe.. Den kjenner jeg faktisk ikke til..! Lenke til kommentar
Eplekakespising Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ..den svimlende følelsen når man er for full til å oppfatte noe.. Den kjenner jeg faktisk ikke til..! 9025018[/snapback] Den kjenner jeg alt for godt til Lenke til kommentar
Oxayotl Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 ..den svimlende følelsen når man er for full til å oppfatte noe.. Den kjenner jeg faktisk ikke til..! 9025018[/snapback] Heldige menneske xD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå