Aomo Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvilken erfaringer har dere andre ang. Hostean. Jeg var kunde der siden mars og avsluttet kundeforholdet nå. Ingen kontakt med support, og sist helg var e-post systemet nede i 4 dager og samme var det for 3 uker siden. Jeg ønsker å komme med en advarsel ang. web-hotell hos Hostean Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Huff, kjipt med slike leverandører. Har du meldt fra til forbrukerombudet? Lenke til kommentar
Aomo Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Huff, kjipt med slike leverandører. Har du meldt fra til forbrukerombudet? 9020644[/snapback] Nei, men lurer på det Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 (endret) Jeg har fått 2 inkassovarsler fra Hostean nå. Har sendt de dokumentasjon på avsluttet kundeforhold for lenge siden men null respons på mail... Det er ganske jævlig at folk som gir blaffen kan sende deg krav på krav. Endret 11. juli 2007 av la7dfa-com Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 12. juli 2007 Del Skrevet 12. juli 2007 Hvilken webhost blir den nye da? Lenke til kommentar
Aomo Skrevet 20. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg har gått over til ProISP Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 4. oktober 2007 Del Skrevet 4. oktober 2007 Skulle gjerne ha byttet jeg også, men min nye leverandør vil ha en Auth-ID/EPP-code (AuthorizationIdentification) fra Hostean slik at de får flyttet over. Og når jeg da ikke får tak i Hostean, så får jeg heller ikke tak i denne koden. Jeg må visstnok også få Hostean til å "låse opp" domenet. Noen i dette forumet som vet hva jeg kan gjøre? Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 ingen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Fontastic Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 prat med gutta på fastname. De kan sikkert hjelpe dere jeg har bare gode erfaringer med dem. www.fastname.no Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 5. oktober 2007 Del Skrevet 5. oktober 2007 poenget er ikke å finne en ny leverandør, det har jeg allerede gjort, men problemet er at jeg ikke får flyttet over fordi jeg ikke får tak i AuthorizationIdentification fra hostean. Noen andre tips? Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 jeg prøver igjen... ingen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Hostean bruker å trekke fakturaer, etter at du forteller dem at du har tatt kontakt med forbrukerrådet, evt. tv2. Det gjorde vi, og siden har vi ikke hørt noe. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 8. oktober 2007 Del Skrevet 8. oktober 2007 Stemmer som BeFs sier. Jeg hadde også et annet webhotell der og fikk aldri lov til å avslutte forholdet før neste periode begynte. Jeg fikk dermed en ny faktura som jeg aldri har betalt og har ikke hørt noe siden. Vil anbefale alle som har ungdomsbedrifter o.l. å holde seg unna Hostean da det ser ut som de bruker unge til å få inn litt mer penger. Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 fakturaene er ikke noe problem, jeg ringer bare inkassoselskapet, så blir den stoppet, men jeg får jo uansett ingen mulighet til å flytte domenet over til en annen leverandør uten koden fra hostean.... Og hostean er det ikke mulig å få tak i...... Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Vil ikke domenet oppløpe før eller senere uansett? Lenke til kommentar
tilterje Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 ok, kansje det er bare er meg som er dårlig til å forklare så jeg prøver igjen.... Har avtale med hostean idag. Eller for å si det på en annen måte, jeg har selvfølgelig IKKE det. Har sagt opp for lenge siden, og hver gang det kommer en regning så sier jeg ifra til inkassoselskapet, så er den saken ute av verden. Men når jeg sa opp med hostean så bestilte jeg hos en annen elverandør samtidig og betalte for det. Fikk så beskjed fra min nye leverandør at de måtte ha en Auth-ID/EPP-code (AuthorizationIdentification) fra Hostean slik at de får flyttet over domenet. Problemet er jo at jeg ikke får tak i hostean og dermed ikke koden. Har til og med fått inkassoselskapet til å si ifra at de skal ta kontakt med meg opptil flere ganger. Så nå har jeg domene hos en dårlig leverandør med mye nedetid som jeg ikke betaler for og ingen domene hos enn annen leverandør som jeg betaler for. Jeg kan jo ikke sitte å vente på at domenet utløper, mens jeg yter dårlig service ovenfor brukerne med en hjemmeside som fungerer dårlig Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 9. oktober 2007 Del Skrevet 9. oktober 2007 Du kan jo leve med at den er hostet på Hostean, og når domenet utløper kan du registrere det og peke det mot den nye hosten. Jeg ser ingen annen løsning. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå