Big SturL Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Trenger noen å dele leia med (dvs, bo sammen med, for de av dere som ikke skjønte det) på ei leilighet i Trondheim Skal gå på Ladejarlen VGS, som ligger på Ladehammeren, helt vest på Lade, og leiligheta bør derfor være i gåavstand fra skolen. Selv vil jeg betale ca. 4000kr/mnd. Send mail til [email protected] hvis du er interessert. Endret 1. august 2007 av Big SturL Lenke til kommentar
SuBWoofeR Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 du kom deg inn på varmepumpeteknikk ja? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Jepp, gjorde jo det! Virker ikke som om noen vil bo med meg ;((( Lenke til kommentar
GrandMa Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Kanskje litt lettere hvis du aveterer i en avis. Lenke til kommentar
LNaitsirhC Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Akkurat hvor i innlegget ditt spør du om noen vil bo med deg? Jeg kan bare se at du spør om noen vil betale leia ilag med deg. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du bør også fortelle litt om deg selv Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 16. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 16. juli 2007 Hmm... Gode poeng. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 16. juli 2007 Del Skrevet 16. juli 2007 Du kan jo sette inn annonse på Hybel.no og sjekke der. Og sjekke ut hva de har av hybler til deg også. Flyttet selv inn i et kollektiv da jeg flyttet til Trondheim og fant fort ut at, i alle fall jeg, synes hvem jeg bodde sammens med var viktigere enn standard,så lenge det ikke var et høl. Lykke til. Du kommer til å kooose deg her!! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Nei gud, orker ikke kollektiv. Da bor jeg heller i ei banankasse. Lenke til kommentar
Super-E Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hvis du har tenkt å dele med 4-5 andre,blir ikke det da et kollektiv?? Eller har du tenkt å finne deg ei leilighet til 12000 kr,og bare få andre personer til å hjelpe deg til å betale husleie?? Lykke til! Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 17. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 17. juli 2007 Hvis du har tenkt å dele med 4-5 andre,blir ikke det da et kollektiv?? Eller har du tenkt å finne deg ei leilighet til 12000 kr,og bare få andre personer til å hjelpe deg til å betale husleie?? Lykke til! 9088543[/snapback] Hæ...? Tror jeg har beskrevet ganske fint i første post hva jeg er ute etter. 2-3 andre å dele leilighet (og dermed leie) med. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 17. juli 2007 Del Skrevet 17. juli 2007 Hæ...? Tror jeg har beskrevet ganske fint i første post hva jeg er ute etter. 2-3 andre å dele leilighet (og dermed leie) med. 9091056[/snapback] Er det så ulikt et kollektiv da? Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 19. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 19. juli 2007 Hæ...? Tror jeg har beskrevet ganske fint i første post hva jeg er ute etter. 2-3 andre å dele leilighet (og dermed leie) med. 9091056[/snapback] Er det så ulikt et kollektiv da? 9091609[/snapback] Ja..? I et kollektiv bor en gjerne sammen med saann, 7-8 folk. Og det er spesielle leiligheter laget for kollektiv. Lenke til kommentar
Medrakil Skrevet 20. juli 2007 Del Skrevet 20. juli 2007 Jeg tror ikke det med 7-8 personer inngår i de flestes definisjoner av kollektiv. Hvis det faktisk ER slik at ordet kollektiv sier noe om at antallet må være såpass høyt, kall det et bofellesskap da. Det er i hvert fall mange annonser av den typen du søker på finn og hybel.no Lenke til kommentar
Big SturL Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 mudafucingbumpbiches Lenke til kommentar
knutby Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Etter denne posten fikk iallefall ikke jeg noe lyst til a bo med denne karen. Kommer bare til a ende i en krangel om hvem som har flest sekunder oppvask etter dag 2. "synes hvem jeg bodde sammens med var viktigere enn standard" Tar heller luksusleilighet jeg en denne kaken. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det virkelig vanskelig og finne en liten hybel som passer deg? Er ikke det mye bedre da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå