B0hemen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hvilket filforamat blir DVD'ene brent i når du bruker Vista? Brente et par DVD'er i går, men de er ikke lesbare på Mac. Er det bare dårlig med valgmuligheter i Vista sitt brenneproram eller er det ikke støtte for å brenne i f.eks FAT i Vista? Lenke til kommentar
TCi Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Som standard brenner Vista plater i et "live" format. Når du setter i gang en plate så har du en knapp (formatting options) du trykker på under der du skriver navnet. Velg Mastered i listen som kommer opp. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Ja, har testet det. Men så vidt jeg kan se kan jeg ikke her heller velge hvilket filsystem jeg vil brenne i. Mac støtter ikke NTFS Lenke til kommentar
Sokkalf™ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 En DVD bruker ikke FAT eller NTFS, men UDF UDF skal støttes på Mac, Windows, Linux, og alle operativsystemer som kan ta i bruk en DVD-spiller. Lenke til kommentar
B0hemen Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Det forklarer en del. Da skylder jeg bare på OSX Takker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå