OddZen Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Haha hadde slitt så sykt å holde meg seriøs med en slik fyr, men hadde sikkert klart å holde latteren unna, men smilet hadde vært der til enhver tid:D Lenke til kommentar
Vannfrisk Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 En som jobber på en klesbutikk her skjeler. Han ser alltid over hode på en, og jeg vet ikke om han egentlig ser på meg eller ikke når jeg er der å handler. Men alt i alt en hyggelig fyr som er utrolig flink til å få mersalg. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Snakket jeg til folk, må jeg se dem rett i øynene. Har jobbet med masse folk som skjeler, noen mer enn andre og har aldri fornærmet noen. Tror det er safe å se folk rett i øynene uansett. Jobbet med en kar som skjelte så mye, at på en fest han var på fikk han en på trynet fordi en kar trodde han stirret hele tiden på han. Hadde visst sagt i fra flere ganger om "hva du gloor på?!?". Men på fest hører man ikke alltid hva som blir sagt. Han jeg jobbet med stod å snakka med han som stod ved siden av mannen som slo. Hører med til historien at det ikke var normal skjeling det er snakk om. Fyren fikk en loddebolt i øyet i sine yngre elektro GK år. Lenke til kommentar
Crazy_Man Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 loddebolt i øyet AU!! fins det noe måte å "fikse" skjeling? Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 En jeg jobber med sliter med dette. Det var rart i begynnelsen, men no tenker jeg ikke over det i det hele tatt og snakker med han helt normalt. Det går seg lett til Lenke til kommentar
NgZ Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 loddebolt i øyet AU!! fins det noe måte å "fikse" skjeling? 9050921[/snapback] Når det skyldes en slik skade er jeg usikker, men ellers kan det fikses med en operasjon der man kutter av på lengden på noen av musklene rundt øyet for å gjøre dem kortere, og flytter muskelfestene på noen av de andre for å gjøre dem lengre. Da justerer man i hvilken retning musklene holder øyet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 11. juli 2007 Del Skrevet 11. juli 2007 jeg pleier å se på det øyet som er mest i min rettning.. funker phett det Lenke til kommentar
ZeRKoX Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Jeg vil bare legge til litt info om slik jeg opplever sjeling (og ja, jeg sjeler) Først min historie: Jeg ble født med sjeling, og i en alder av 4 år gikk jeg gjennom en operasjon på begge øynene for å rette dette opp. Jeg har i senere tid blitt nærsynt på det høgre øyet, og har derfor begynt å sjele, siden jeg ikke bruker det øyet. Dette har bygget seg opp over tid, og bare forverret seg. Jeg måtte i forbindelse med at jeg skal ta traktorførerkortet ha enm synsattest, og fikk meg et par briller, som skal hindre meg i å sjele. Jeg har selv ikke opplevd problemer i form av mobbing, erting, rare blikk osv. pga at jeg sjeler. Det nermeste jeg har kommet negative kommentarer er at en jente jeg gikk i klassen med ikkje ville at jeg skulle se på henne viss jeg sjelte... Men jeg ser dere nermest gjør litt narr av de som sjeler, og sier at dere nesten må le av dem osv, så begynner jeg og tenke. Er det moro å se folk sjele? Det er jo ikke deres feil.... Lenke til kommentar
Jan Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Med folk som ser to torsdager i uka bruker jeg å sikte inn på det gode øyet. Om det ikke er et i water satser jeg på den øverste delen av nesen, mellom øynene. Vedkommende kan umulig reagere da, for da er man i samme båt Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Jeg vil bare legge til litt info om slik jeg opplever sjeling (og ja, jeg sjeler) Først min historie: Jeg ble født med sjeling, og i en alder av 4 år gikk jeg gjennom en operasjon på begge øynene for å rette dette opp. Jeg har i senere tid blitt nærsynt på det høgre øyet, og har derfor begynt å sjele, siden jeg ikke bruker det øyet. Dette har bygget seg opp over tid, og bare forverret seg. Jeg måtte i forbindelse med at jeg skal ta traktorførerkortet ha enm synsattest, og fikk meg et par briller, som skal hindre meg i å sjele. Jeg har selv ikke opplevd problemer i form av mobbing, erting, rare blikk osv. pga at jeg sjeler. Det nermeste jeg har kommet negative kommentarer er at en jente jeg gikk i klassen med ikkje ville at jeg skulle se på henne viss jeg sjelte... Men jeg ser dere nermest gjør litt narr av de som sjeler, og sier at dere nesten må le av dem osv, så begynner jeg og tenke. Er det moro å se folk sjele? Det er jo ikke deres feil.... 9215929[/snapback] At det kan se litt komisk ut må jeg bare innrømme, men jeg dømmer ikke personen ut ifra det. Samme som når jeg så en diger MC-kar på en KNØTT-liten motorsykkel. Jeg måte le da, selv om den gikk ganske fort. Endret 6. august 2007 av Mr. Olsen Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Men jeg ser dere nermest gjør litt narr av de som sjeler, og sier at dere nesten må le av dem osv, så begynner jeg og tenke. Er det moro å se folk sjele? Det er jo ikke deres feil.... 9215929[/snapback] Selvfølgelig er det komisk. Det må da du forstå også. Prate med noen og ikke ane hvilke øye som ser på deg, eller om noen av de gjør det i det hele tatt. Lenke til kommentar
Chillinut Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hahahah, jeg husket en lærer på ungdomskola som sporte kompisen min om noe.. (han skjælet som faen) og etter 10 sekunder stillhet sier han "ehh.. ja Erik"? alle var sikker på at han så på han som satt ved siden av meg men han så visstnok på meg o0 var artig der og da ;P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå