fredrick4 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hallo! Jeg vurderer og kjøpe Mario Strikers Charged Football men jeg lurer på noe;) -Er det et spill jeg blir fort lei eller ikke? -Tar det lang tid å runde spille? -hvordan er spille online? -Har du noen andre tips til spille? Takker alle savar;) Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg elsker dette spillet, og alikevel har jeg bare prøvd single-playeren en eneste gang. Det er i multiplayer online eller med venner dette spillet virkelig glitrer. Eneste vi spiller hver gang jeg har gamers på besøk Lenke til kommentar
SWRT91 Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Hallo! Jeg vurderer og kjøpe Mario Strikers Charged Football men jeg lurer på noe;) -Er det et spill jeg blir fort lei eller ikke? -Tar det lang tid å runde spille? -hvordan er spille online? -Har du noen andre tips til spille? Takker alle savar;) 9017526[/snapback] Jeg er enig der. På alle de spørsmålene. Tenker jeg kjøper dette eller harry potter??!! Lenke til kommentar
Cord Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 -Er det et spill jeg blir fort lei eller ikke? Kommer ann på om du liker det eller ikke det?? Du blir lei SP delen på ikke alt for lang tid, men det er dritkult å spille online :-) Har vell hatt det nå i 3 uker og spillt relativt mye. Men INGEN tro på at jeg blir lei det med det første! Synes fortsatt det er helt rått Også er det noe med det at når man spiller på nett, så lærer man stadig nye "triks" man kan bruke mot andre. Endrer til stadighet "lag oppstilling". -Tar det lang tid å runde spille? Har ikke gått gjennom SP ennå, og MP runder vell strengtatt aldri -hvordan er spille online? Bærre lækkert! Var vell noen små problemer med noen servere i starten av lanserignen men ikke opplevd noe selv. -Har du noen andre tips til spille? Tja.. Just have fun Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå