Gå til innhold

Little Big Planet: Diskuter før den endelige dagen

Henry9

Anbefalte innlegg

Ikke alle kan ha kreativ og estetisk sans. Kos deg med GTA du, hvor du fritt kan leve ut dine negative holdninger uten at det provoserer de fleste andre, noe du klarer fint her..

9033044[/snapback]

Oh i will, GTA vil eie dette spillet, men Home skal jeg ha meg... :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Såg E3-filmen, og dermed segla dette spelet opp som det eg er desidert mest spent på. Eg har det med å klage over at det er for lite nyskaping i spelindustrien, men her har vi eit hederleg unntak. :) Trur dette kan bli veldig gøy. Pent var det òg. So får eg heller leve med at enkelte 15-åringar meiner det ser barnsleg ut.

Kay

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Jeg kjøper ikka alt det "community"-pjattet dems på en konsoll. Det er vel og bra med en community, men det er ikke noe som kommer av seg selv...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
På linken hvor de pratet om LBP, bli det nemlig nevnt noe om en privat-beta før jul og en beta for allmennheten kort tid etterpå?. De sier også noe om at spillet vill bli shippet, våren 2009? :dontgetit:

Den linken er fra E3 2007, så da er det faktisk snakk om lansering våren 2008, noe vi som lever i August 2008 vet ikke skjedde.

Lenke til kommentar
På linken hvor de pratet om LBP, bli det nemlig nevnt noe om en privat-beta før jul og en beta for allmennheten kort tid etterpå?. De sier også noe om at spillet vill bli shippet, våren 2009? :dontgetit:

Den linken er fra E3 2007, så da er det faktisk snakk om lansering våren 2008, noe vi som lever i August 2008 vet ikke skjedde.

Hehe, så ikke på dato'en. :tease:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Og alle EA fans som gledet seg til å bruke sin kreative sider i Spore. Se heller hva muligheter du får i dette spillet, det kommer til å bli et genialt spill. Også med karakteren Game Reactor gav spillet 10/10 er en meget bra score som spillet også fortjener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...