Henry9 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Om ikke lenge kommer little big planet. Endret 23. august 2008 av Henry9 Lenke til kommentar
IMG_123 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Dette spillet gleder jeg meg virkelig til! Det virker helt rått Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Dette er det eneste spillet som jeg virkelig har lyst på når det gjelder PS3, faktisk! Ser utrolig artig ut. :!: Lenke til kommentar
fluff Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Muligens det spillet jeg gleder meg aller mest til. Ser genialt ut. Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Dette og det nye Ratchet & Clank og en del andre spill også. Lenke til kommentar
Art-X Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Gleder meg veldig til dette spillet. Litt kjipt at det ikke kommer før i 2008, men jeg tror vi har noe godt i vente Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Gleder meg veldig til dette spillet.Litt kjipt at det ikke kommer før i 2008, men jeg tror vi har noe godt i vente 9031754[/snapback] utviklerene sa på sony eventet at det skulle komme en demoversjon på PSN før jul en gang. Der mange av featurene som er i fullversjonen også er til stede. Men ikke alt innholdet osv. Men var enda ting de ikke var sikre på angående den demone, om hvor mye som skulle være mulig online på det tidspunktet osv. Men vi får hvertfall spilt litt LBP før jul Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 8. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2007 Gleder meg veldig til dette spillet.Litt kjipt at det ikke kommer før i 2008, men jeg tror vi har noe godt i vente 9031754[/snapback] utviklerene sa på sony eventet at det skulle komme en demoversjon på PSN før jul en gang. Der mange av featurene som er i fullversjonen også er til stede. Men ikke alt innholdet osv. Men var enda ting de ikke var sikre på angående den demone, om hvor mye som skulle være mulig online på det tidspunktet osv. Men vi får hvertfall spilt litt LBP før jul 9031836[/snapback] Hmm.. Har du Kilde?? Kult da Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Dette spillet....virker.........................TEIT! Hallo? Man lager en bane ting og kjører den med et skateboard?! lol Enda et sånt dårligt barnespillt...Lame.. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hva med Tony Hawk som du tydeligvis liker? "Kjører et skateboard og trikser? lame, lol." Vennligst hold de spydige kommentarene for deg selv og ikke oppfør deg som en fjortis. Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hva med Tony Hawk som du tydeligvis liker? "Kjører et skateboard og trikser? lame, lol." Vennligst hold de spydige kommentarene for deg selv og ikke oppfør deg som en fjortis. 9032573[/snapback] Er ikke fjorten..er femten...BURN! but serious, Tony hawks spilla har da i det minste mening. Så nettopp en sånn video av little big planet tingen, man lager noe random, hva er meningen med det? Fatter ikke hva som er so fun med dette spillet. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Er ikke fjorten..er femten...BURN! 9032591[/snapback] Stopper deg tydeligvis ikke fra å oppføre deg som en fjortis. but serious, Tony hawks spilla har da i det minste mening. Så nettopp en sånn video av little big planet tingen, man lager noe random, hva er meningen med det? Fatter ikke hva som er so fun med dette spillet. 9032591[/snapback] Dette er noe helt nytt. Man lager egne baner, med masse frihet. Det åpner en helt ny verden av user-created content på konsoller. Coop-delen ser herlig ut, og det kan bli utroolig mange bra baner kombinert med humor, puzzle-solving, cooperation og mye mer. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-UUbruw Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hva med Tony Hawk som du tydeligvis liker? "Kjører et skateboard og trikser? lame, lol." Vennligst hold de spydige kommentarene for deg selv og ikke oppfør deg som en fjortis. 9032573[/snapback] Er ikke fjorten..er femten...BURN! but serious, Tony hawks spilla har da i det minste mening. Så nettopp en sånn video av little big planet tingen, man lager noe random, hva er meningen med det? Fatter ikke hva som er so fun med dette spillet. 9032591[/snapback] Det behøver ikke være mening i et spill for at det skal være underholdende... Du har tydelighvis ikke sett videoene... Lenke til kommentar
Endrogaz Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Hva med Tony Hawk som du tydeligvis liker? "Kjører et skateboard og trikser? lame, lol." Vennligst hold de spydige kommentarene for deg selv og ikke oppfør deg som en fjortis. 9032573[/snapback] Er ikke fjorten..er femten...BURN! but serious, Tony hawks spilla har da i det minste mening. Så nettopp en sånn video av little big planet tingen, man lager noe random, hva er meningen med det? Fatter ikke hva som er so fun med dette spillet. 9032591[/snapback] Det behøver ikke være mening i et spill for at det skal være underholdende... Du har tydelighvis ikke sett videoene... 9032656[/snapback] dette ser ikke underholdende ut, og jeg har jævla dårlig humor, kan begynde og le av alt, men dette...dro ikke litt på smilebåndet når jeg så filmer av spillet. Fatter forsatt ikke hva som er så fun med dette spillet. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Ikke alle kan ha kreativ og estetisk sans. Kos deg med GTA du, hvor du fritt kan leve ut dine negative holdninger uten at det provoserer de fleste andre, noe du klarer fint her.. Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Kommer det til o0g koste penge? Koster vel ikke 599kroner ? Synes jeg så noen spilte det på Home traileren! Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Kommer det til o0g koste penge? Koster vel ikke 599kroner ? Synes jeg så noen spilte det på Home traileren! 9033925[/snapback] Det skal komme en demo en gang i år hvor det sikkert ikke kommer til å koste full pris om det kommer til å koste i det hele tatt. Da blir det mulighet til å lage egne baner og content og noe av det som brukere har lagd kommer på blu-ray discen som kommer i Q1 2008. Ser ikke bort fra at den kommer til å koste fill pris. Men du kan bare bestille fra videogamesplus.ca og få den til 450 inkl. frakt ca. Lenke til kommentar
Henry9 Skrevet 9. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2007 Skal Demoen koste Penger?? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 uhh what? Demo koster da aldri penger, bare noen beta tester. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå