rolvs Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei! Er det lovlig å legge ut egene opptak fra konserter jeg har vært på på f.eks youtube om jeg har filmet det selv? Vet at veldi mange gjør det, men er det egentlig lovlig? Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det er veldig mange som piratkopierer også, men det gjør det ikke lovlig for det... Lenke til kommentar
rolvs Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Det er veldig mange som piratkopierer også, men det gjør det ikke lovlig for det... 9017450[/snapback] Stemmer, derfor spør jeg her om dette er lovlig eller ikke. Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Må si jeg tviler siden mange band ofte legger ut egne liveoptak selv og vil i teorien miste kjøpere hvis livekonsterten kan skaffes gratis. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Nå er ikke kvaliteten på slike opptak på topp, du ser lite og lyden blir ganske ødelagt. På youtube finner du slike opptak, mener liveopptakene på youtube som bandene/selskapene selv lager er langt bedre. Edit: Det er vel private opptak, ser ikke hvorfor det ikke skulle være lov. Endret 6. juli 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
P-in-P Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 La oss snu litt på det da, noen går på kino med et kamera og tar opp filmen og legger det ut, det er ikke lovlig selv om kvaliteten blir ganske så dårlig som regel. Lenke til kommentar
andr3as Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ofte står det skrevet på konsert billetter at fotografering og lydopptak ikke er tillatt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå