Gå til innhold

hvor lenge lever ps2?

banzay

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PS2 er allerede 7 år, det vil jeg si er en megarespektabel levealder på en konsoll.

Personelig takserer jeg PS2 til 8, 8,5 år før den takker for seg. Jeg håper dog at jeg tar feil, for det er få konsoller som har gitt meg så mye underholdning.

Lenke til kommentar
PS2 er allerede 7 år, det vil jeg si er en megarespektabel levealder på en konsoll.

PS1 levde jo i nesten 12 år. Den ble først sluppet i Japan i desember 1994, og Sony sluttet ikke å produsere den før i mars i fjor, så både PS1 og PS2 har hatt særdeles respektable levetider :)

Lenke til kommentar
Ps2 kommer til å leve til buzz og singstar kommer til wii

I så fall kommer den til å leve evig, for både Buzz og SingStar er laget av Sony. så sjansen for at de dukker opp på Wii er vel omtrent null ;)

Endret av Lodvgs1
Lenke til kommentar

Den kommer til å leve helt til PS3 begynner å få et godt salg og en større brukerbase. Trolig i minst ett år til, kanskje to. Wii hjelper PS2 (og omvendt) med titler, så den har ennå en del levetid igjen. Utviklere har ingen grunn til å ikke lage PS2-spill ennå.

Lenke til kommentar

PS2 kommer til å leve ivertfall 2 år til.

Hvorfor? Vel, Sony har faktisk annonsert en ny PS2 modell med modellnummer SCPH 79000

Maskinen og strømforsyningen er enda mindre enn dagens slim ps2.

Så Sony har ingen planer om å kassere ps2 enda.

Hvorfor slutte å satse på en maskin som fremdeles selger?

PS3 for geekene og PS2 for barnefamilier.

Endret av EssspeN
Lenke til kommentar

PS2 er jo fortsatt en veldig populær konsoll, og spillene selger jo fortsatt best, så det er nok en liten stund til PS2 tar kvelden. Om bare PS3 kommer litt mer i gang med spill osv, og prisen synker noe, så vil jo det sikker forandre mye for PS2. PS2 er i alle fall fryktelig seig! :p

Lenke til kommentar

Ps2 kommer nok ikke til å dø med det første. Det kommer ennå mange spill til den, og det er beregnet at den kommer til å selge mer i år enn både Ps3 og Xbox360. Til og med etter at salget synker vil den vare lenge som en billigkonsoll, og i store deler av verden er billigkonsoller de eneste som selger. I tillegg så er det ikke usannsynlig at Sony vil komme opp med noe lignende PsOne for å bedre etablere Ps2 på billigmarkedene. Så jeg tipper at den ennå har i en 3 år igjen, i alle fall.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...