banzay Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Jeg tror konsollen dør ut i løpet av neste år. Hva tror du? Lenke til kommentar
Dunedain Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Så lenge det lages spill til den vil den overleve. Og btw: PSOne levde i 10 år Lenke til kommentar
Excelsion Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hah, med langt over 100 millioner konsoller ute, så kommer den til å leve leeeeeenge. Lenke til kommentar
ostesaks Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 ganske sikker på at den trekker sine siste sukk i 2009. Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Så lenge det lages spill til den vil den overleve. Og så lenge den selger så bra som den gjør, så vil det komme spill til den. Men 2009 vil vel sannsynligvis bli PS2ens siste leveår, som noen andre nevnte. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 PS2 er allerede 7 år, det vil jeg si er en megarespektabel levealder på en konsoll. Personelig takserer jeg PS2 til 8, 8,5 år før den takker for seg. Jeg håper dog at jeg tar feil, for det er få konsoller som har gitt meg så mye underholdning. Lenke til kommentar
Bromlexl Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 så lenge selskaper som EA og ubisoft er ute etter å tjene penger på den mestselgene konsollen så kommer den til å bestå. Noe som vil si at den kommer til å bli til den blir JAGET ut av markedet Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 PS2 er allerede 7 år, det vil jeg si er en megarespektabel levealder på en konsoll. PS1 levde jo i nesten 12 år. Den ble først sluppet i Japan i desember 1994, og Sony sluttet ikke å produsere den før i mars i fjor, så både PS1 og PS2 har hatt særdeles respektable levetider Lenke til kommentar
Eremal Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Ps2 kommer til å leve til buzz og singstar kommer til wii, eller Ps3 koster 2000,- (og har singstar og buzz) Lenke til kommentar
Eldritch Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Ps2 kommer til å leve til buzz og singstar kommer til wii I så fall kommer den til å leve evig, for både Buzz og SingStar er laget av Sony. så sjansen for at de dukker opp på Wii er vel omtrent null Endret 7. juli 2007 av Lodvgs1 Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 alt beror på når dem slutter og lage PS2 spill...noe som ikke skjer i nermeste fremtiden...jeg spår, 4-6 år til på PS2. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Det ødelegger for mye for PS3 salget at ps2 lever ennå. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Den kommer til å leve helt til PS3 begynner å få et godt salg og en større brukerbase. Trolig i minst ett år til, kanskje to. Wii hjelper PS2 (og omvendt) med titler, så den har ennå en del levetid igjen. Utviklere har ingen grunn til å ikke lage PS2-spill ennå. Lenke til kommentar
anietsoj Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Enig! PS3 kommer ikke til å nå sitt høydepunkt på 1-2 år, da prisen går ned, og de fleste på en eller annen måte har fått testet ut konsollen, opplevd den gode grafikken osv.. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Sony skjønner at sålenge de enda kan tjene penger på PS2, så nekter de ikke ting til og bli utviklet til den, ettersom Sony enda selger PS3 med tap, de trenger penger der de kan få dem. Lenke til kommentar
EssspeN Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 (endret) PS2 kommer til å leve ivertfall 2 år til. Hvorfor? Vel, Sony har faktisk annonsert en ny PS2 modell med modellnummer SCPH 79000 Maskinen og strømforsyningen er enda mindre enn dagens slim ps2. Så Sony har ingen planer om å kassere ps2 enda. Hvorfor slutte å satse på en maskin som fremdeles selger? PS3 for geekene og PS2 for barnefamilier. Endret 10. juli 2007 av EssspeN Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Min Ps3 blir brukt til onlinespilling (SOCOM), mens Ps3 tar seg av resten. Sony gjør et smart trekk ved å la denne maskinen leve lenger. Utrolig hva de fortsatt klarer å presse ut av denne elskverdige maskinen:) Lenke til kommentar
Amored Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 PS2 er jo fortsatt en veldig populær konsoll, og spillene selger jo fortsatt best, så det er nok en liten stund til PS2 tar kvelden. Om bare PS3 kommer litt mer i gang med spill osv, og prisen synker noe, så vil jo det sikker forandre mye for PS2. PS2 er i alle fall fryktelig seig! Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 Ps2 kommer nok ikke til å dø med det første. Det kommer ennå mange spill til den, og det er beregnet at den kommer til å selge mer i år enn både Ps3 og Xbox360. Til og med etter at salget synker vil den vare lenge som en billigkonsoll, og i store deler av verden er billigkonsoller de eneste som selger. I tillegg så er det ikke usannsynlig at Sony vil komme opp med noe lignende PsOne for å bedre etablere Ps2 på billigmarkedene. Så jeg tipper at den ennå har i en 3 år igjen, i alle fall. Lenke til kommentar
kilik Skrevet 10. juli 2007 Del Skrevet 10. juli 2007 PS3 må ned på 2000 kr. før den virkelig skal ta over for PS2. Tar nok to år. Det vil i alle fall lages spill til den til og med 2009. Antar PS3 når toppen rundt 2011/2012. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå