ToyDoc Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei. Vet ikke helt hvor jeg skulle poste denne, men prøver her. Jeg fikk en telefon fra taksttmannen i går kveld og bilen ble kondemnert, men får igjen for den da jeg heldigvis hadde full kasko.. Så mitt store spørsmål er: Hvor lang tid tar det før jeg får den summen utbetalt?? Sikkert en eller annen som har vært borti det samme og kan svare meg på dette?? Grunnen til at jeg lurer er at jeg har ett lån på vent som jeg trenger egenandel på og lånet blir ikke godkjent før jeg har den summen fra forsikringsselskapet. Mvh Daniel Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det går som regel veldig fort i løpet av en uke eller to så bør du fått pengene utbetalt. Lenke til kommentar
ToyDoc Skrevet 7. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2007 Så det går så fort ja Har alltid trodd sånne ting kom til å ta "lovlig" lang tid da... Bra det, for jeg holder på å gå på veggen/taket snart. hehe. Gørrkjedeligt uten egen bil. Begynner jo og jobber igjen neste Mandag (ikke førstkommende), så dette skjedde jo i ferien og da Glad jeg har andre ting og tenke på som f.eks. gressklipping. *Daniel* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå