papirvann Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 lyden på maskinen mine er lavere nå enn før. bruker innebygd lydutgang. jeg har hørt det noen ganger da lyden har blitt lavere, men nå er den lav hele tiden. har max volum på PCen og youtube. hva kan det være? det eneste jeg kan tenke på er at PC blir for varm nå om sommeren. Lenke til kommentar
Lefse Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Har du sjekka alle innstillinger i lydkortinnstillingene? Kan være det er et program, f. eks. DVD-program o.l. som har forandra noe. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 lyden på maskinen mine er lavere nå enn før. bruker innebygd lydutgang. jeg har hørt det noen ganger da lyden har blitt lavere, men nå er den lav hele tiden. har max volum på PCen og youtube. hva kan det være? det eneste jeg kan tenke på er at PC blir for varm nå om sommeren. 9017284[/snapback] Det kan jo være at sangene du spiller er lavere. Hva er det du hører i? Er det høytalere så kanskje du har kommet borti en volumknapp. Står "Wave" på maks i volum i volumkontrolleren? Eller så kan det være at høytalerne dine eller headsettet ditt begynner å bli slitent. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Prøvd volumkontrollen nederst til høyre på taskbaren? Lenke til kommentar
papirvann Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Prøvd volumkontrollen nederst til høyre på taskbaren? 9017443[/snapback] det er den som er på fult. Lenke til kommentar
klilleng Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Prøvd volumkontrollen nederst til høyre på taskbaren? 9017443[/snapback] det er den som er på fult. 9017760[/snapback] Da bør du isåfall gå over alle lydinnstillingene. Både gjennom Sounds .. i kontrollpanelet, og på volumkontroll-programmet. Lenke til kommentar
SkauG^ Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Du kan ikke sammenligne med youtube lille smarting vett.. 1000 vis av filmer på youtube er MYE lavere enn hverandre osv. Lenke til kommentar
Debauchery Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Sjekk om Digitallyd er stilt ned. I så fall vil lyden være lav selv om Hovedvolum står på maks. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå