henrikr Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Nesten litt flaut, men satt meg fast i demoen. Jeg er nede i en "grotte", kommer meg ut av den, går opp noen vegger, løper på en verenda og kommer til et rom med et hull i, går jeg ned i det hullet kommer jeg tilbake til et sted jeg har vært før. Hjelp?:O Lenke til kommentar
kewell79 Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 (endret) Det er en "dør" bakom der du detter ned i hullet Endret 21. juli 2007 av kewell79 Lenke til kommentar
Whackedorange Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg hadde det på Xbox360 og PS3 sin versjon er overlegen på grafikk men gameplayet er for kjedelig og lineært. Du får jaggu sagt det du Dette spillet har aldri kommet til 360 og vill heller ikke gjøre det før Ninja Guiden II kommer. Att PS3 har overlegen grafikk er å ta litt for hardt i. Er bedre men skulle bare mangle da hardwaren som sitter i en PS3 er bedre enn i Xbox. Lenke til kommentar
EG-s Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Har prøvd kun et annet spill på ps3, men demoen var veldig bra. Prøvde ninja gaiden black på xbox bare for å se forskjellen. Men er usikker på om det er verdt det kun for bedre grafikk Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Jeg hadde det på Xbox360 og PS3 sin versjon er overlegen på grafikk men gameplayet er for kjedelig og lineært. Du får jaggu sagt det du Dette spillet har aldri kommet til 360 og vill heller ikke gjøre det før Ninja Guiden II kommer. Att PS3 har overlegen grafikk er å ta litt for hardt i. Er bedre men skulle bare mangle da hardwaren som sitter i en PS3 er bedre enn i Xbox. 9114742[/snapback] Ehh, jo, det er en remake. Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 21. juli 2007 Del Skrevet 21. juli 2007 Ja, det er en remake, men Ninja Gaiden ble utgitt på Xbox, ikke Xbox360 Lenke til kommentar
Luc1fer- Skrevet 22. juli 2007 Del Skrevet 22. juli 2007 Hva er den INSTALL tingen i hovedmenyen. Jeg har prøvd denne og det står "install game on harddrive for a smooth experience", men jeg merker ikke noen forskjell etter at jeg gjorde det. Kun 3gb mindre plass Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 Å installere PS3-spillene på harddisken skal føre til kortere lastetider hvertfall, så det er nok det som menes med en mer "smooth" opplevelse. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 (endret) Hadde vært ganske rått om kvaliteten på grafikken og lyden ble bedre om man installerte spillet Endret 23. juli 2007 av Stikko Lenke til kommentar
-Mr.T- Skrevet 23. juli 2007 Del Skrevet 23. juli 2007 hehe, ja. Magisk harddisk :!: Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Mitt førsteinntrykk da jeg fyrte opp demoen var: Oi! Dette ser bra ut. Deretter gikk det enkelt og greit bare nedover. Spillet appelerte ikke til meg i det hele tatt. Kjedet meg nesten litt den lille tiden jeg spilte det før jeg fjernet det, og jeg fant ut at denne typen spill ikke passer meg i det hele tatt. Godt alle ikke har samme smak når det kommer til spill. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Likte du HS noe bedre da? gankse likt de to spillene bare at HS er litt mer chillgame Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Likte du HS noe bedre da? gankse likt de to spillene bare at HS er litt mer chillgame 9152722[/snapback] Jeg har lastet ned Heavenly Sword-demoen, men jeg har ikke fått prøvd den enda. Jeg har vel ikke de helt store forhåpningene til det heller, men det må jo prøves. Man vet aldri Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 27. juli 2007 Del Skrevet 27. juli 2007 Jeg likte ikke Ninja Gaiden Sigma demoen i det hele tatt. Heavenly Sword var noe helt annet! Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 28. juli 2007 Del Skrevet 28. juli 2007 (endret) jeg liker ikke at Ninja Gaiden er så jævlig Arcade basert .. Ingame Save wtf .. L2 make Internal saves ! seriøst noen ganger er det save pointa for langt vekk. EASY win block/counter/clock/counter blir litt for mye repitering av gameplay Har faktisk ganske gode rates, gjør spillet hvertfall glatt. Kutte ut Loadingen og Arcade stylen så kjøper jeg det! spillet er jo ikke ræva .. bare sånne små ting som er ubrukelige Vile ikke sammenlignet HS med NGS. NGS er mer hack and slash Arcade mens HS har vel bikka over til adventure Endret 28. juli 2007 av Imsdalo Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 28. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 28. juli 2007 Jeg synes att dette spillet er det beste PS3-spillet pr.idag, spilte ninja gaiden på xbox når det kom ut og digga det sykt, beste xbox spillet utenom Halo Er på chapter 11 og bare elsker å angripe raskt og enkelt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå