Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma førsteinntrykk!

Anbefalte innlegg

Nesten litt flaut, men satt meg fast i demoen. Jeg er nede i en "grotte", kommer meg ut av den, går opp noen vegger, løper på en verenda og kommer til et rom med et hull i, går jeg ned i det hullet kommer jeg tilbake til et sted jeg har vært før. Hjelp?:O

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg hadde det på Xbox360 og PS3 sin versjon er overlegen på grafikk men gameplayet er for kjedelig og lineært.

Du får jaggu sagt det du :dribble: Dette spillet har aldri kommet til 360 og vill heller ikke gjøre det før Ninja Guiden II kommer. Att PS3 har overlegen grafikk er å ta litt for hardt i. Er bedre men skulle bare mangle da hardwaren som sitter i en PS3 er bedre enn i Xbox.

Lenke til kommentar
Jeg hadde det på Xbox360 og PS3 sin versjon er overlegen på grafikk men gameplayet er for kjedelig og lineært.

Du får jaggu sagt det du :dribble: Dette spillet har aldri kommet til 360 og vill heller ikke gjøre det før Ninja Guiden II kommer. Att PS3 har overlegen grafikk er å ta litt for hardt i. Er bedre men skulle bare mangle da hardwaren som sitter i en PS3 er bedre enn i Xbox.

9114742[/snapback]

Ehh, jo, det er en remake.

Lenke til kommentar

Mitt førsteinntrykk da jeg fyrte opp demoen var: Oi! Dette ser bra ut. Deretter gikk det enkelt og greit bare nedover. Spillet appelerte ikke til meg i det hele tatt. Kjedet meg nesten litt den lille tiden jeg spilte det før jeg fjernet det, og jeg fant ut at denne typen spill ikke passer meg i det hele tatt.

Godt alle ikke har samme smak når det kommer til spill.

Lenke til kommentar
Likte du HS noe bedre da? gankse likt de to spillene bare at HS er litt mer chillgame

9152722[/snapback]

Jeg har lastet ned Heavenly Sword-demoen, men jeg har ikke fått prøvd den enda. Jeg har vel ikke de helt store forhåpningene til det heller, men det må jo prøves. Man vet aldri :)

Lenke til kommentar

jeg liker ikke at Ninja Gaiden er så jævlig Arcade basert .. Ingame Save wtf .. L2 make Internal saves ! seriøst noen ganger er det save pointa for langt vekk.

EASY win block/counter/clock/counter blir litt for mye repitering av gameplay

Har faktisk ganske gode rates, gjør spillet hvertfall glatt. Kutte ut Loadingen og Arcade stylen så kjøper jeg det! spillet er jo ikke ræva .. bare sånne små ting som er ubrukelige

Vile ikke sammenlignet HS med NGS. NGS er mer hack and slash Arcade mens HS har vel bikka over til adventure :thumbup:

Endret av Imsdalo
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...