Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma førsteinntrykk!

Anbefalte innlegg

Men la merke til litt forskjeller på Ninja Gaiden Sigma demo US og fullversjonen av Ninja Gaiden Sigma PAL att på demoen kunne du hogge av huet på dine fiender mens Ninja Gaiden Sigma PAL kan du ikke gjør det :hmm:

9035762[/snapback]

Noen som vet om du kan kappe av hue på folk på versjonen som de selger på VGP? ;)

9048371[/snapback]

hehe :!: Tenkte akkurat det samma.. Har noen gamle ps2 spill som er kjøpt i norge som jeg skulle ha bytta inn (funker ikke på sone 1 konsoll) så da blir det å få en sensurert hodeversjon eller å betale for en hodeløs en fra vgp..

Husker forøvrig den debatten godt da spillet herja på xboxen..

Regner med at den er usensurert den fra vgp, det er da sone 1 spill :hmm:

Er det ikke flere her da som har motatt spilet fra vgp ? Mener jeg så et par her..

Endret av Torrevieja
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde det på Xbox360 og PS3 sin versjon er overlegen på grafikk men gameplayet er for kjedelig og lineært. Fatter ikke hvorfor de må blande inn monstre og plasma lyseffekter. Hvorfor ikke gjøre det skikkelig ? Ett sverdhugg burde være nok til å drepe deg.

Husker på Kengo til Playstation 2, der var det samuraikamper med stokker. Der måtte du virkelig blokkere siden ett slag kunne være fatalt. Det var morro.

Annet som irriterer meg er at gameplayet kjører i nitro turbo fart, jeg får jo ikke beundret grafikken og animasjonene. Alt går i super mongfart. Latterlig dårlig.

Endret av Avean
Lenke til kommentar

Jeg prøvde demoen, og jeg sletten den etter...... 20 minutter. Syns det virka altfor linært, og ... sært. Likte det at du kunne hoppe fra vegger og sånn da, men ikke resten. Må nok være noe med meg og PS3'en min, for ALLE spillene til nå, (eier RFOM og MotorStorm) har jeg spilt littegrann, for så å bli lei. Kan være noe med at der sommer da :innocent:

Lenke til kommentar

Ninja gaiden har en høy terskel i starten, men får man flyten så er det et sinsykt bra spill og helt klart ikke ensformig.

Dette er egentilg et spill for "gamere" ikke for "massen" de vil ikke skjønne seg på dette.

Så alle Hardcore gamere dette spillet er for oss.

Lenke til kommentar

Lastet ned demoen på min nyinnkjøpte PS3 i går, er ikke helt sikker på hva jeg syns om Ninja Gaiden - grafikken og gameplayet var herlig, og jeg likte egentlig spillet generelt veldig godt, men - kameraet var noe helt utrolig dårlig gjennomført. Jeg opplevde ofte (spesielt i trange rom) at kamerat klemte seg selv inn i et hjørne ved gulvet, noe som førte til at jeg ikke så hva jeg gjorde. Irriterende, men hvordan er det i resten av spillet? Er demoen spesielt dårlig?

Lenke til kommentar

Du trykker bare på left knappen så retter kamera seg opp.

Jeg har spilt Genji og der er kamera virkelig ræva.

Spilte 4 brett på Ninja Gaiden i går, og du verden.... Huska nesten ikke at det var så til de grader bra som det var.

9/10 fra meg.. Irriterer meg at jeg ikke kan velge enklere vansklighetsgrad, ellers 10/10.

Lenke til kommentar

9/10 fra meg.. Irriterer meg at jeg ikke kan velge enklere vansklighetsgrad, ellers 10/10.

9100795[/snapback]

Hvis du taper mot en boss og tar continue tre-fire ganger på rad, får du spørsmål om du vil 'abandon the ways of the ninja'. Svarer du ja på dette blir spillet lettere, og du får iblant litt nyttige ting fra Ayane.

10/10 fra meg. :)

Lenke til kommentar

9100795[/snapback]

Hvis du taper mot en boss og tar continue tre-fire ganger på rad, får du spørsmål om du vil 'abandon the ways of the ninja'. Svarer du ja på dette blir spillet lettere, og du får iblant litt nyttige ting fra Ayane.

10/10 fra meg. :)

9100960[/snapback]

Ahh, det har jeg fått en gang og etter det så ble jeg "bedre"..

hehe, spillet ble lettere ja!! Nice! ok, 10/10 her også da :)

Lenke til kommentar
Lastet ned demoen på min nyinnkjøpte PS3 i går, er ikke helt sikker på hva jeg syns om Ninja Gaiden - grafikken og gameplayet var herlig, og jeg likte egentlig spillet generelt veldig godt, men - kameraet var noe helt utrolig dårlig gjennomført.  Jeg opplevde ofte (spesielt i trange rom) at kamerat klemte seg selv inn i et hjørne ved gulvet, noe som førte til at jeg ikke så hva jeg gjorde.  Irriterende, men hvordan er det i resten av spillet?  Er demoen spesielt dårlig?

9100780[/snapback]

Enig der, irriterte meg å måtte trykke på R1 HELE tia :hrm:

Lenke til kommentar

Tror aldri jeg har trykket på R1. Pleier å styre kamera med høyre analogstikke hvis det er vanskelig å se.

Edit: Jeg tror jeg må senke karakteren til 9/10, pga. at det er litt irriterende å spille som Rachel. Det burde holdt å se henne... ;)

Endret av asdfteam
Lenke til kommentar
XBOX versjonen av Ninja Gaiden var beregnet på Hard Core gamers og var ALLLT for vanskelig på "letteste" vansklighet som var NORMAL den gang.

Etter som jeg har skjønt har de en EASY settings på PS3 versjonen.

Jeg skal ivertfall spille det på enkleste grad, fordi det er et sant "#¤#%" på normal!

Bare et lite tips!

9043906[/snapback]

Hahaha. Utfordringer er jo bare gøy! Runda det både på Normal og Hard jeg. Når du har runda Ninja Gaiden på Hard så skal jeg love deg at du sitter med en godfølelse som det er vanskelig å slå :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...