Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma førsteinntrykk!

Anbefalte innlegg

Fikk spillet idag og er veldig veldig fornøyd, grafikken er herlige og alt klaffer som det skal

Mye nytt til nå så lite som jeg har spillet det, har vel ca spilt det 1 time og er fornøyd sålangt.

Heftig ninja action, jeg bare elsker å bruke sverd i spill :dribble:

Angrer ikke ett sekund på jeg brukte penger på dette spillet

Beste PS3 spillet pr.idag :thumbup:

Endret av Toman85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Runna Ninja gaiden på xbox 1 tre ganger, helt klart en av de beste titelene til maskinen.

kos dere og nyt det , er litt trist siden jeg ikke har ps3 og får testa det i en bedre grafikk.

Spillet er egintig ikke vanskelig så lenge en gidder og lære seg et par tre standard "combos"

Slike spill har Team Ninja greie på.

Lenke til kommentar

Yes yes, jeg kjøper detta... Lastet ned demoen og det flyter og ser helt vanvittig ut...Det kjører i 1080p 30fps på min hdtv. Blir mitt første PS3 spill, must buy spør du meg, hvertfall om du ikke har spilt serien før på xbox.. Jeg hadde spillet før på xbox, men fikk aldri spillt det ferdig...Jeg husker det var veldig vanskelig, et godt stykke uti spillet der..

Add meg LeonNOR

Lenke til kommentar

Nja, er litt skeptisk til Ninja Gaiden. Jeg har, som mange andre, spilt US demoen, og det var jo fett. Men jeg tenkte det kanskje kunne bli litt ensformig i lengden?

Hvordan er det med variasjon i spillet?

Lenke til kommentar

Det er på ingen måte noe snikespill nei og det er i det hele tatt svært fantasypreget.

Det er utviklet av Dead or Alive-folka, så det minner mer om et fightingspill med combo list etc.

Endret av kilik
Lenke til kommentar
Hmm, fint å høre at folk anbefaler spillet - Jeg vurderer veldig sterkt å kjøpe en PS3 til neste lønning, særlig med tanke på det nylige priskuttet , så alt jeg trenger er en god førstetittel.

9042290[/snapback]

Kjøp Resistance og Ninja Gaiden.

Liker ikke så mye FPS, men Resistance var faktisk utrolig bra!!

Har spilt gjennom det meste FPS på XBOX360 også og må faktisk innrømme at Resistance er kanskje beste FPS jeg har spilt.

Men har ikke spilt mye FPS da siden jeg ikke er så særlig glad i sjangeren, inntill nylig.

Lenke til kommentar

Testet demoen av dette her, og eg syns faktisk dette var underholdenes. Eg har tidligere sagt at spillet ser ut til å vere så forbanna fast-paced at det bare blir irriterende. Men når man faktisk sitter med kontrollen i hånda sjøl og utfører comboer,springer opp etter vegger etc. klaffer det heilt.

Mulig eg legger oppmerksomheten til dette etter Motorstorm og FOM er over og ut.

Lenke til kommentar

XBOX versjonen av Ninja Gaiden var beregnet på Hard Core gamers og var ALLLT for vanskelig på "letteste" vansklighet som var NORMAL den gang.

Etter som jeg har skjønt har de en EASY settings på PS3 versjonen.

Jeg skal ivertfall spille det på enkleste grad, fordi det er et sant "#¤#%" på normal!

Bare et lite tips!

Lenke til kommentar
Testet demoen av dette her, og eg syns faktisk dette var underholdenes. Eg har tidligere sagt at spillet ser ut til å vere så forbanna fast-paced at det bare blir irriterende. Men når man faktisk sitter med kontrollen i hånda sjøl og utfører comboer,springer opp etter vegger etc. klaffer det heilt.

Mulig eg legger oppmerksomheten til dette etter Motorstorm og FOM er over og ut.

9043739[/snapback]

Helt enig :D

Lenke til kommentar
Men la merke til litt forskjeller på Ninja Gaiden Sigma demo US og fullversjonen av Ninja Gaiden Sigma PAL att på demoen kunne du hogge av huet på dine fiender mens Ninja Gaiden Sigma PAL kan du ikke gjør det :hmm:

9035762[/snapback]

Noen som vet om du kan kappe av hue på folk på versjonen som de selger på VGP? ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...