Bruker-104685 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Fy faen The Darkness er kult, alt sitter jo som ett skudd, fet grafikk, masse blod og veldig god historie og lyd Akkurat nå er jeg storfornøyd, du kan stille på gamma, sensen og hva farge options du skal ha The Darkness will embrace you Endret 7. juli 2007 av Toman85 Lenke til kommentar
thehazen Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Spillet er ute i butikker overalt nå. Lenke til kommentar
T-Bear91 Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 første intrykket mitt var at det var drit kule blod effekter, lyd effekter og alt! :DD:D:D:D:D Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hører mye bra om dette spillet, noen andre som vil skrive noe mer utfyllende om det ? = ) Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 +Fengende historie, god grafikk, ny vri på FPS spill(både - og +). Free roaming( noen ganger føles det litt innestengt da mange dører er stengt ) Alternativer på snakking, god fysikk når kulen treffer i skallen på folk, masse forskjellige våpen,finish moves og darkness krefter. Man føler seg rett og slett ganske "MED" i spillet - litt lite action noen deler av spillet, ekkel game over skjerm når man dør =( Lett å sitte fast i spillet og ikke ha peiling hva som skal gjøres. Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Hører Ai`ene er litt "tilbakestående" ? ser på reviews osv at de bare står der og bruker lang tid på å begynne å skyte og beveger seg nesten ikke. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Sant nok, noen steder er dem litt tamme, men andre steder treffer dem deg og da er du død ganske fort. jeg brukte minst 10 forsøk et sted fordi dem traff så innmari bra og hadde altfor bra våpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå