mikla Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) skudde sammen en pc av deler jeg hadde til overs og skulle bruke dene som htpc Fikk startet den og instalert windows og alt var var bare velbehag og jeg skulle sette inn en harddisk vifte i kabinettet det var da det skjedde. pcen starter opp men nå kommer ikke pipe lyden som varsler at skjermen starter og skjermen er helt black. Hva skal jeg gjøre? dette er i pcen: slot-in cd-rom 80gb harddisk chieftec 200w strømforsyning ati radeon x550 skj.kort amd 64 3500 s 939 asus hoved kort og en dvd brenner Endret 6. juli 2007 av mikla Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 skudde sammen en pc av deler jeg hadde til overs og skulle bruke dene som htpc Fikk startet den og instalert windows og alt var var bare velbehag og jeg skulle sette inn en harddisk vifte i kabinettet det var da det skjedde. pcen starter opp men nå kommer ikke pipe lyden som varsler at skjermen starter og skjermen er helt black. Hva skal jeg gjøre? dette er i pcen: slot-in cd-rom 80gb harddisk chieftec 200w strømforsyning ati radeon x550 skj.kort amd 64 3500 s 939 asus hoved kort og en dvd brenner 9017120[/snapback] Du har jo en veldig svak strømforsyning, kan være at den siste vifta tok kaka. Hvis du har en kraftigere strømforsyning bør du prøve med den! Ellers så kan du jo sjekke at ingen kabler løsna når du skulle sette i vifta. Lenke til kommentar
mikla Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 jeg har tatt ut vifta og det funker fremdeles ikke. jeg har i 2x40gb hardisker i den så jeg tok ut srømmen på den enne og strømmen på dvd brenneren men de hjalp ikke testet også med et annet skjermkort men uten hell det er liksom den pipelyden som kommer når du starter opp som ikke kommer Lenke til kommentar
mikla Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 kan det være hk som har tatt kvelden Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Sjekk om du virkelig har plugga i kabelen fra vifta i en kontakt beregnet for det. Jada, jeg vet det kan høres rart ut, men feilsøkte en gang en PC der gutten hadde koblet vifta på jumperne for resetting av bios ... Lykke til! Lenke til kommentar
19andr1 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Sjekk om du virkelig har plugga i kabelen fra vifta i en kontakt beregnet for det.Jada, jeg vet det kan høres rart ut, men feilsøkte en gang en PC der gutten hadde koblet vifta på jumperne for resetting av bios ... Lykke til! 9017236[/snapback] Haha, den var nice! Lenke til kommentar
mikla Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 så dumm er jeg ikke Lenke til kommentar
Arnulf Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Mente ikke at du er dum. Men når man har sjekket og dobbeltsjekket alt det åpenbare og det fortsatt ikke funker - da er det på tide å lete etter "utradisjonelle" feil. Tro meg - og jeg har drevet med datamaskiner siden 1982 - alle kan gjøre feil, jeg inkludert. Lenke til kommentar
Korka Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 ulogiske feil er de mest logiske feil vettu (det var noe sånt) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå