cocke50 Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei. Fikk idag svar på vigo at jeg sto på venteliste alle plassene. Jeg gikk ut med et snitt på 3,1. Jeg søkte 1. allmen. 2. idrett 3. musikk Nå står jeg på nummer 4 på en idrettskole i sandnes. (noe jeg ikke har lust til) Jeg står på venting nummer 34 på den allmenskolen jeg vil gå på. (Det to andre har høyere ventenummer) Vor stor er sjansen for at jeg kommer inn på allmen? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 34 er to små klasser. Tviler på at det er så mange som bytter skole. Hva har du tenkt å gjøre om du ikke kommer inn da? Lenke til kommentar
cocke50 Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Litt offtopic nå. Men jeg tror det har begått en feil med vitnemålet mitt. Det jeg lurer på er om når man trykker på kvitering på vigo.no og den poengsummen som står der atme alle ønskene. Er det den totale poengsummen av alle karakterene mine på vitnemålet? Håper på hurtig svar Lenke til kommentar
Sodd Ball Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 (endret) Karakterene dine står ikke i kvitteringen, men hvis du logger på vigo og trykker på den lille knappen der det står "fagkarakter" får du se karakterene på vitnemålet ditt. Edit: Om det er en feil på vitnemålet er det vel for sent å klage nå. Bare så det er sagt. Endret 6. juli 2007 av lago Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå