Anders Moen Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei Driver å lager en nettside for meg selv (nei, den er ikke lagt ut for dere enda) og jeg har et design som jeg gjerne skulle hatt på forumet og, men siden jeg ikke helt vet hvordan jeg kan lage egne design i phpBB så lagde jeg et lite forum selv. Men jeg vil heller ha noe "proft" noe hehe Noen som har noen guider på hvordan jeg kan lage egne design i phpBB? Takker! Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hva er det du ikke skjonner da? Du bare legger ditt design over et annet alleredelaget-design. Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 6. juli 2007 Forfatter Del Skrevet 6. juli 2007 Ja, nettopp ja Hvordan gjøres det i phpBB? Hvilke filer skal gjøres om og i hvilke mapper ligger de osv? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Ta a studert en annen template, og forsta hva du skal gjore. Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 31. juli 2007 Del Skrevet 31. juli 2007 For å forandre en forumfil bruker man tpl-filene til templaten. Gå til templates/dintemplate og du vil finne alle de filene. Bruk også css-filen som finnes sammen med tpl-filene. For å justere bredde og slik er det best å bruke overall_header.tpl Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvis du går igjennom phpbb.com så finner du informasjon der. Studere templatefilene. Gjør endringer å se hva som skjer. Lykke til! Lenke til kommentar
Anders Moen Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Ja, okay. Takk for hjelp. Selv om jeg ikke trenger det akkurat nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå