Gnimmels Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Hei! Skal nå flytte inn med kjæresten, men da desverre vekk fra min 20 megabit adsl2 linje. Laster egentlig ikke ned noenting, det eneste jeg bruker internett til er å surfe, og å spille world of warcraft, evt age of conan når det kommer. Hvor kjapp linje trenger jeg for at det skal gå greit? Tenkte på å ha adsl fra Get, siden jeg slipper ekstra månedsavgift pgs mangel på fasttelefon. På forhånd takk for alle svar. -Anders Lenke til kommentar
Thereds Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Brukte en gang et program til å logge hvor mye av linja mi Battlefield 2 brukte. Det hadde en topp peek på ca. 11-12 kilobytes inn, og ca 5 kilobytes ut. Så for å spille trenger du ikke allverdens linje. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 enhver bittelille dsl linje på 256kb er vel egentlig nok til spilling, men så lite får du vel nesten ikke i dag? Lenke til kommentar
karakas Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 Det er vel greit å ha litt å gå på uansett, om det skal være Get ville jeg valgt enten Light eller Classic (2k /4k) Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 6. juli 2007 Del Skrevet 6. juli 2007 joda, men det var vel egentlig bare for å illustrere at det billigste tilbudet til hvilkensomhelst dsl eller kabeltilbyder er nok Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå