Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

prosjekt Opel Astra - lydanlegg

Gjest Slettet+781234

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+781234

Viser til tidligere post for bakgrunnsinfo.

Har tenkt å bytte ut høytalerene bak, de som står i originalt spiller godt, men er interessert i å kunne gi på litt ekstra;)

Har Peerless Resolution 6" settet, som tidligere har stått i b.l.a en Mazda 626 og en russebil^^

Dette har blitt drevet av en SAGA USC 9975.

Desse kan finnes på Eltek sine hjemmesider.

Spm mitt i første omgang er; kan jeg la 6" settet bli drevet av cd-spilleren min uten at det blir for stor belastning? Vil høytalerene lide under for strømsvak forsterker (cd-spilleren) eller vil cd-spilleren vere den som går adundas først?

Tenkte å la spilleren drive anlegget, da det er litt mye styr å dra kabler i denne bilen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kjenner ikke til frontsettet, men veldig avhengi av hvor lettdrevent det er om det kan drives av cd-spiller eller ikke. Forrige frontsett jeg hadde vrengte aldri selv om det var drevent av en kjip 2000,- pioneer spiller. Mitt råd er å rett og slett teste ut hvordan det funker.

Lenke til kommentar
Viser til tidligere post for bakgrunnsinfo.

Har tenkt å bytte ut høytalerene bak, de som står i originalt spiller godt, men er interessert i å kunne gi på litt ekstra;)

Har Peerless Resolution 6" settet, som tidligere har stått i b.l.a en Mazda 626 og en russebil^^

Dette har blitt drevet av en SAGA USC 9975.

Desse kan finnes på Eltek sine hjemmesider.

Spm mitt i første omgang er; kan jeg la 6" settet bli drevet av cd-spilleren min uten at det blir for stor belastning? Vil høytalerene lide under for strømsvak forsterker (cd-spilleren) eller vil cd-spilleren vere den som går adundas først?

Tenkte å la spilleren drive anlegget, da det er litt mye styr å dra kabler i denne bilen.

9016878[/snapback]

Kjører både 5" og 6" (bak) versjonene i min astra, rett på en pioneer spiller. Funker greit til nå. :)

Bare å dempe diskantene litt med delefilteret, for de er skarpe ja.

Skal nok sette komponentsettene på en egen forsterker etterhvert, men har ikke penger til det prosjektet foreløpig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...