LtdEdFred Skrevet 8. januar 2003 Del Skrevet 8. januar 2003 Heiann. Jeg skal straks ha ny mobiletelefon. Jeg skal kjøpe med abonnement (som muttern skal overta) og jeg skal fortsette å bruke mitt gamle Tele2 abonnement. Når jeg da kjøper med abonnement er det høyst sannsynlig en operatørlås på denne. Det jeg lurer på er om telefonen da er låst til enten Telenor (som Tele2 leier nett av) eller Netcom eller om man kan bruke alle abonnementene til de som leier satelitter av Telenor (Tele2, Sense osv) om det er et abonnement som har Telenor satelitt/operatørlås. Lenke til kommentar
jacob_creutzfeld Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 I 99% av tilfellene kan du på en Telenorlåst telefon bruke alle operatører som leier nett med Telenor. Men jeg gir ingen garantier.. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 10. januar 2003 Del Skrevet 10. januar 2003 Det er 4 forskjellige operatør låser: Lås #1 = Nettverk (Telenor, zalto, chess f.eks) Lås #2 = Operatør (Telenor) Lås #3 = Land (Kun norske operatører) Lås #4 = Sim-kort (kun et Sim-kort kan brukes) Lås #1 er den mest vanlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå