Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 Jeg har fjernet en hel haug unødvendige quotes, det ble veldig veldig rotete. Poster dere etter hverandre trenger man ikke sitere den rett ovenfor . Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) I helvete heller! Byttet nettopp fra Chess pga mye patetisk tull til One Call. Nå må jeg faen meg bytte igjen... 9021034[/snapback] Ble litt skuffet over dette. Bestilte one call for en uke siden pga de lave prisene. Synes det var synd de gikk fra netcom, selv om det sikkert er mye billigere for dem, og mangel på 3G er også en liten nedtur (selv om jeg egentlig ikke bruker det så mye). 9021012[/snapback] De er kunne billige i de første 120 min. etter det koster det 0,80kr å ringe per min. Billigere med Netcom smartTalk! Jeg har Netcom SmartTalk betaler kun 0,54kr både sms og ringepris. Har god kundeservice og gode tjenester!! De tilbyr blant annet gratis e-post varslig via wappush/sms til din telefon ganske kjekt! Min utregning til konlusjon! 370min * 0,54kr/min = 199kr 370 min med ringing hos netcom koster 199kr 370min - 120min(gratis) = 250min * 0,80kr/min = 200kr 370 min med ringing hos Onecall koster 200kr Dvs hvis du ringer mer enn 370min(litt over 6timer) i månden så vil det lønnes seg med smartTalk! Eller hvis du har Onecall og du får regninger høyere enn 200kr Men for en kort stund siden så lanserte Netcom en tjenste som heter venner, det koster 29 kr/mnd og da er ringeprisen til andre netcom kunder GRATIS! Betaler kun oppstart på 0,69kr. Er veldig fornøyd med Netcom! Endret 7. juli 2007 av athavan Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 7. juli 2007 Del Skrevet 7. juli 2007 (endret) Nå har du hoppet over oppstartsavgiften. Den har du ikke hos onecall, men hos netcom smarttalk er den på 69 øre. La oss gjøre et anslag om at en gjennomsnittlig samtale varer i 5 minutter (mest sannsynlig varer de nok mye kortere, men et rundt tall er lett å regne med). 370 minutter er 74 samtaler, eller 51,- i ekstra kostnad. EDIT: Og da har du også hoppet over gratis sms, så oversikten din er kun relevant om man sender null sms i måneden. EDIT2. Det morsomme her er at du i mai jobbet som salgskonsulent for telenor. Bytta beite? Og isåfall, siterer du kanskje direkte fra salgsarket du har fått av netcom? Endret 7. juli 2007 av Alastor Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Nå har du hoppet over oppstartsavgiften. Den har du ikke hos onecall, men hos netcom smarttalk er den på 69 øre. La oss gjøre et anslag om at en gjennomsnittlig samtale varer i 5 minutter (mest sannsynlig varer de nok mye kortere, men et rundt tall er lett å regne med). 370 minutter er 74 samtaler, eller 51,- i ekstra kostnad. EDIT: Og da har du også hoppet over gratis sms, så oversikten din er kun relevant om man sender null sms i måneden. EDIT2. Det morsomme her er at du i mai jobbet som salgskonsulent for telenor. Bytta beite? Og isåfall, siterer du kanskje direkte fra salgsarket du har fått av netcom? 9023453[/snapback] Heisan! Jobber faktis hos telenor fremdeles. One call er billig for de som bruker telefonen lite og ikke har bruk for 3G. Men hvis bruker telefonen mye så er det bedre å velge Netcom smartTalk, Telenor Frifiks, Tele2 Champion. Jeg har Netcom SmartTalk fordi jeg kjenne noen som jobber der og får særdeles gode rabatter Får desverre ikke noe frynsegoder som selger for telenor Lenke til kommentar
phax Skrevet 8. juli 2007 Del Skrevet 8. juli 2007 Jobber som selger for Telenor og har selv Netcom, samt reklamerer for det på nett.. Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jobber som selger for Telenor og har selv Netcom, samt reklamerer for det på nett.. 9031501[/snapback] Hei! Som selger så selger jeg bedre løsninger til kunder som har dårlige løsninger ifra før. Gjett om mange jeg ringer til har dårlige løsninger. Hva som er viktig for kunden? Gode priser? God kundeservice? dekning? min side på internett? Ny mobil? 3G? E-post til mobilen? forsikring?+++ Det eneste jeg gjør er å tilbyr dem bedre løsninger basert på hva kunden ønsker! EDIT: Jeg velger Netcom fordi jeg spesielle rabatter igjennom en bekjent og får dekket mine behov Endret 9. juli 2007 av athavan Lenke til kommentar
phax Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 Jeg velger Netcom fordi jeg spesielle rabatter igjennom en bekjent og får dekket mine behov 9034686[/snapback] Men du anbefaler jo Netcom her til andre som ikke vil få disse spesial rabattene, mener du altså at Netcom har et bedre produkt enn Telenor? Lenke til kommentar
Athikez Skrevet 9. juli 2007 Del Skrevet 9. juli 2007 (endret) Jeg velger Netcom fordi jeg spesielle rabatter igjennom en bekjent og får dekket mine behov 9034686[/snapback] Men du anbefaler jo Netcom her til andre som ikke vil få disse spesial rabattene, mener du altså at Netcom har et bedre produkt enn Telenor? 9036196[/snapback] Både Telenor og Netcom tilbyr forskjellige tilleggtjenester til forskjellig pris. Telenor er bedre på noen sider, mens Netcom også er bedre enn Telenor på andre sider. F.eks bruker du personsvar så er telenor klart best. tenker du pris så er det bortimot nesten det samme. Tenker du kundeservice så er det din erfaring som teller mest, kanskje kundeservice ikke er så viktig? Det jeg mener er at hviken produkt som er best er forskjellig ifra person til person. Etter dine behov og ønsker, samme når det gjelder bilkjøp Jeg synes Netcom er best for meg fordi jeg har hatt Netcom i mange år. Siden de dekker mine behov, fikk en god avtale når jeg en gang jobbet i kundeservice hos Netcom. Som jeg har fremdeles i og med at jeg har venner som jobber der, slik at jeg har fremdeles avtalen min. I helvete heller! Byttet nettopp fra Chess pga mye patetisk tull til One Call. Nå må jeg faen meg bytte igjen... 9021034[/snapback] Jeg anbefalte deg Netcom fordi jeg synes de tilbyr flere tjenester enn Chess. Siden du har prøvd chess og gikk over til One call, og kanskje Netcom var en god alternativ til deg siden Netcom har bedre 3G løsninger enn Chess, blant annet gratis e-postvarsling. Siden tråden handeler om at One call kutter ned 3G som deres tilleggtjenste. Chess og netcom har samme deknings som du sikkert vet. Konklusjonen er at det finnes bare beste produkt etter det kunden etterspør. Kanskje noe annet enn Telenor og Netcom er beste produkt for kunden? F.eks Hvis du ringer svært mye og sender masse SMS/MMS og får regninger høyere 600kr i månden og du kun ringer innenlands og nesten aldri til utenlands og ringer aldri spesialnummere som 1881. Og kundeservice ikke er så viktig for deg så ville jeg anbefale Nutel Fastpris uten binding. Håper du skjønner hva jeg mener med at beste produkt er opp til hva kunden sine behov er! Endret 9. juli 2007 av athavan Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg