Gå til innhold

One Call kutter ut 3G


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ser faktisk ikke helt problemet... For min del spiller det liten rolle, jeg bruker ikke videotelefoni. Når jeg trenger høy hastighet på mobilen, bruker jeg WiFi, da både UMTS og HSDPA er for tregt.

 

De aller aller aller fleste mobilbrukerne i Norge benytter mobilen kun til å ringe og sende SMS. At det da blir et par måneder uten UMTS kan umulig spille noen rolle for flertallet av One Call sine kunder. Lave priser er viktigere :-)

 

-snubbel

Lenke til kommentar
De aller aller aller fleste mobilbrukerne i Norge benytter mobilen kun til å ringe og sende SMS. At det da blir et par måneder uten UMTS kan umulig spille noen rolle for flertallet av One Call sine kunder. Lave priser er viktigere :-)

9018135[/snapback]

Jeg liker å ha muligheten.

"Impossible is nothing, possible is everything" :)

Lenke til kommentar
Hehehehehe. Hva var det jeg sa? Her får man prisen for billig-telefoni fra en minileverandør.

9017329[/snapback]

Ja, det kostet jo ingenting og skifte til dem, og ingenting å skifte til en annen leverandør igjen, dersom man er avhengig ab 3G. De hundrelappene man har spart mens man var OneCall-kunde har jo i tilfelle vært en fryktelig pris. :roll:
Lenke til kommentar

Bruker i dag 3g hver eneste dag til IM, mail og surfing. Heldigvis bruker jeg Opera Mini 4 beta som krymper sidene, men håper også OneCall gjør noe drastisk med datatrafikk prisene sine.

 

Hva med å tilby f.eks 2 mb gratis datatrafikk hver dag??

Lenke til kommentar

 

Men vi vil vel fremdeles ha GPRS så helt håpløst blir det vel ikke frem til 3g er på plass..

9021942[/snapback]

 

Vi vil fremdeles ha GPRS og EDGE

9021967[/snapback]

 

Heheh! ;)

 

Dette er jo nesten litt komisk ;)

 

Det var engang noen som sa at man ikke måtte spare seg til fant.. Kanksje det er det som One Call prøver på her?

 

Nå er det sikkert forskjell på hvor vidt en trenger 3G eller ikke, men jeg er ihvertfall avhengig av raske måter å sende data på :)

 

Dessuten kjedelig å kjøpe nye fancy 3G telefoner og ikke kunne bruke mye av den underholdningsverdien man har i 3G tjenester!

 

 

mvh

 

Torbjørn

Lenke til kommentar

Jeg er fullstendig klar over at den som regel er høyere og mer stabil på EGDE.. jeg bruker begge teknologiene omhverandre..

 

Poenget er jo at det er litt snodig at man i 2007 går imot strømmen og inn på et nett som ikke dekker teknologier som forventes i 2007.

 

Og alt bare for å spare noen stakkarslige kroner.

 

mvh

 

Torbjørn

Endret av Alastor
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...